• پنجشنبه / ۲ شهریور ۱۴۰۲ / ۲۲:۳۵
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402060201400
  • خبرنگار : 71518

پیروانی: محل تمرین ما بهتر از آزادی است

پیروانی: محل تمرین ما بهتر از آزادی است

سرپرست تیم پرسپولیس گفت: اگر قرار است بدون تماشاگر بازی کنیم، وضعیت استادیوم شهید کاظمی بهتر از آزادی است.

به گزارش ایسنا، افشین پیروانی پس از تساوی یک بر یک پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن، در جمع خبرنگاران گفت: من فکر می‌کنم که بحث فنی را باید افراد دیگر صحبت کنند اما این برق رفتن‌ها، وضعیت بد چمن و ... قشنگ نیست. امروز قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا را داشتیم ولی متاسفانه وضعیت چمن و استادیوم و ... خوب نیست.

او تاکید کرد: من فکر می‌کنم از معدود کشورها در دنیا هستیم که چنین اتفاقات و مشکلاتی در فوتبالش رخ می‌دهد. اصلا اتفاق خوبی نیست و نمی‌شود به کسی خرده گرفت. ما هم تحت فشار هستیم و صحبت‌های ما هم برای حمایت از تیم و هواداران است.

محل تمرین ما بهتر از آزادی است

سرپرست پرسپولیس گفت: ما امروز هم بدون تماشاگر بازی کردیم. اگر قرار است تماشاگر نداشته باشیم، استادیوم شهید کاظمی هم چمن بهتری دارد و هم مطمئنا نورش قطع نمی‌شود. من خواهش می‌کنم اگر می‌شود آنجا بازی کنیم چون از استادیوم آزادی فعلا فقط اسمش باقی مانده است.

پیروانی با بیان اینکه از مدیریت فعلی استادیوم آزادی ناراحت نیست، تصریح کرد: مدیریت فعلی تلاش خود را می‌کند، اما این همه سال کاری برای فدراسیون انجام نداده‌اند که جای تاسف دارد.

رقبای قدرتمندی در آسیا داریم

او درباره رقبای پرسپولیس در دور گروه جام باشگاه‌های آسیا نیز گفت: می‌خواستم کنار تیم باشم و به مراسم قرعه‌کشی نرفتم. نمیدانم با مشکلاتی که هست اجازه میزبانی خواهیم داشت یا نه، اما رقبای قدرتمندی داریم و با این حال ما هم پرسپولیس هستیم و برای کسب موفقیت تلاش می‌کنیم‌

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۶-۰۳ ۰۷:۰۲

اقای فرشچیان روزیکه تیمت میبره اظهارنطرفنی خوبی انجام میدی ماپرسپولیسیم محکوم به برد هستیم هوادار ازمابردمیخاد.مساوی بشین که فنی ربطی به تونداره.روزباخت هم اصلا جلوی دوربین پیدات نمیشه ودر آخرهم اگه فرش خوب داری خریداریم