• پنجشنبه / ۲ شهریور ۱۴۰۲ / ۲۲:۳۶
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402060201401
  • خبرنگار : 50158

انجام اولین پرواز خارجی فرودگاه سمنان در ایام منتهی به اربعین

انجام اولین پرواز خارجی فرودگاه سمنان در ایام منتهی به اربعین

ایسنا/سمنان نماینده مردم سمنان از اولین پرواز خارجی فرودگاه سمنان در ایام اربعین خبر داد.

دکتر عباس گلرو دوم شهریور در نشست با خبرنگاران در فرودگاه سمنان از برقراری دو پرواز رفت و برگشت بین سمنان و نجف در این ماه خبر داد و اظهار کرد: فرودگاه سمنان در اربعین امسال دو پرواز در مسیر رفت و دو پرواز در مسیر برگشت به مقصد نجف اشرف خواهد داشت.

وی از امکان اخذ بلیت این پروازها از امروز خبر داد و افزود: نخستین پرواز فرودگاه سمنان ۱۰ شهریور به مقصد نجف انجام می‌شود و برگشت آن ۱۶ شهریور خواهد بود.

نماینده سمنان از انجام دومین پرواز در ۱۳شهریور خبر داد و گفت: زمان برگست مسافران پرواز دوم ۱۹ شهریور و یک روز پس از اربعین خواهد بود.

وی از ظرفیت ۱۲۰ نفری هر پرواز خبر داد و اضافه کرد: پروازهای این فرودگاه با هواپیمای ایرباس ۳۲۰ انجام می‌شود.

گلرو به انجام پروازهای داخلی فرودگاه در چند سال پیش و به مقصد مشهد اشاره و تصریح کرد: متاسفانه آن پروازها در آن مقطع به دلیل نبود مسافر تعطیل شد.

وی بر لزوم استفاده مردم از این ظرفیت تاکید و اظهار کرد: تداوم پرواز در فرودگاه سمنان منوط به وجود مسافر است.

وی به  آماده شدن فرودگاه سمنان برای پرواز در ایام منتهی به اربعین اشاره کرد و گفت: پس از پیگیری و اخذ مجوز مرز هوایی فرودگاه سمنان، همزمان پیگیری‌ها طی این یک سال برای تکمیل ترمینال فرودگاه سمنان انجام و در حال حاضر فرودگاه برای پرواز آماده است. 
این نماینده مردم با اشاره به همراهی دولت در اعطای مرز هوایی به فرودگاه سمنان افزود: سمنان آخرین مرکز استانی بوده که فرودگاه آن مجوز مرز هوایی را اخذ کرده است.

تداوم پروازها با مردم است

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس اظهار امیدواری کرد: در آینده زمینه برای پرواز به حج و سوریه نیز از فرودگاه سمنان فراهم شود.

وی با بیان اینکه فرودگاه هنوز نواقصی دارد اظهار کرد: تلاش می‌شود با رفع نواقص به تدریج فرودگاه کامل شود.

گلرو با بیان اینکه با پیگیری‌های بیش از یک ساله زمینه برقراری پرواز در این فرودگاه فراهم شده گفت: تداوم پروازها در فرودگاه سمنان با مردم است و امید می‌رود مردم سمنان،شهرهای مجاور و شهرستان‌های استان‌های همسایه با استفاده از این ظرفیت به تداوم پروازها کمک کنند.

نماینده سمنان،مهدیشهر و سرخه فرودگاه را یکی از مهمترین زیرساخت‌های استان برشمرد و عنوان کرد: زیرساخت‌های ارتباطی و خصوصا فرودگاه می‌تواند به توسعه استان و خصوصا توسعه تجاری، گردشگری و..استان کمک کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha