• پنجشنبه / ۲ شهریور ۱۴۰۲ / ۲۲:۵۳
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402060201407
  • خبرنگار : 71518

امیری: هر کسی به خودش جرات انتقاد از فوتبالیست‌ها را می‌دهد

امیری: هر کسی به خودش جرات انتقاد از فوتبالیست‌ها را می‌دهد

کاپیتان پرسپولیس می‌گوید هر کسی به خودش جرات انتقاد از فوتبالیست‌ها را می‌دهد و اگر خودشان ۲ ماه حقوق نگیرند، عکس‌العمل نشان می‌دهند.

به گزارش ایسنا، وحید امیری پس از توقف پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن اظهار کرد: امروز متاسفانه دو امتیاز حساس را از دست دادیم اما آن چیزی که مهم بود تلاش بازیکنانمان بود. همین که توانستیم به بازی برگردیم جای امیدواری دارد. تلنگر خیلی خوبی به بازیکنانمان بود و امیدوارم در بازی‌های بعدی بتوانیم به وضعیت ایده‌آل‌مان برگردیم. به ذوب‌آهن هم خسته نباشید می‌گویم که واقعا امروز از ما بیشتر تلاش کردند و جنگنده ظاهر شدند. با وجود اینکه موقعیت زیادی نداشتند اما دونده بودند و بسیار تلاش کردند.

او درباره وضعیت میزبانی گفت: اگر کسی ناراحت نمی‌شود باید انتقاد کنیم و انتقادهایمان برای مسئولان تلنگر باشد. در فصل بارندگی نیستیم که بگوییم زمین آزادی خراب است. قبول داریم ورزشگاه تعمیرات دارد اما نباید زمین چمن این کیفیت را داشته باشد. تیمی که فوتبال روی زمین و مالکانه بازی می‌کند، در این زمین به مشکل می‌خورد. ما در تمام هفته در تمریناتمان فوتبال روی زمین انجام می‌دهیم. چمن ورزشگاه آزادی در بدترین وضعیت ممکن در چند سال اخیر است. مسئولان باید به خودشان بیایند. فوتبال ما مدام در حال بدتر شدن است و حتی مشکلات باشگاهمان به قوت خودش باقی است. تیم ما می‌خواهد در آسیا آبروداری کند اما به نظر شما این کیفیت چقدر با ورزشگاه‌های دیگر خارج از ایران تفاوت دارد؟ امیدوارم زودتر مشکلات حل شود.

بیشتر بخوانید

کاپیتان پرسپولیس درباره رقبای این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما به تلاش محکومیم اما واقعا جنگ نابرابری پیش رو خواهیم داشت. حتی استقلال تاجیکستان هم از نظر زیرساخت پیشرفت کرده است. انتظار هوادار این است که هر بازی بهتر شویم و به هر حال انتظاری جز برد از تیم ما نیست و باید تلاش بیشتری کنیم.

نگذارید بیشتر از این آبروریزی شود

او اضافه کرد: جای تاسف دارد اگر در کشور دیگر میزبان حریفانمان باشیم. امیدوارم مسئولان به فکر باشند تا از این بیشتر آبروریزی نشود. واقعا زمین ورزشگاه شهید کاظمی وضعیت بهتری دارد. تیم ما میزبان است و زمانی که هیچ هزینه‌ای از میزبانی‌اش دریافت نمی‌کند، دیگر چه انتظاری دارید؟ تیم میزبان باید بهترین شرایط ممکن را برای تیم میهمان فراهم کند و از میزبانی استفاده کند.

امیری با بیان اینکه «یک مجری برنامه از ما انتقاد کرده بود» عنوان کرد: انتقاد من این است که وقتی به عنوان مجری صحبت می‌کنید، باید به این فکر کنید همین تلویزیون اگر دو ماه حقوقتان را ندهد چه رفتاری از خودتان نشان می‌دهید؟ چه عکس العملی نشان می‌دهید. کارگران و همه کسانی که در باشگاه ما هستند، دو ماه است حقوق نگرفته‌اند. چه کسی می‌تواند در تهران بدون دو ماه حقوق زندگی‌اش را بچرخاند؟ متاسفانه هر کسی به خودش جرات انتقاد از فوتبالیست‌ها را می‌دهد اما حق پخش تلویزیون که حق فوتبال در تمام دنیاست را نمی‌دهند و فقط ما از آن بی بهره هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha