• پنجشنبه / ۲ شهریور ۱۴۰۲ / ۲۳:۰۲
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402060201411
  • منبع : نمایندگی سمنان

در جشنواره شهید رجایی استان سمنان اعلام شد؛

جهاددانشگاهی سمنان دستگاه برتر استان در "توسعه دانش بنیان" شد

جهاددانشگاهی سمنان دستگاه برتر استان در "توسعه دانش بنیان" شد

ایسنا/سمنان جهاددانشگاهی استان سمنان در بین دستگاه‌های برتر هجدهمین جشنواره شهیدرجایی استان سمنان به عنوان دستگاه برتر در توسعه دانش بنیان معرفی و از رئیس جهاددانشگاهی استان تقدیر شد.

 همزمان با اولین روز از هفته دولت، در مراسمی که دوم شهریور با حضور استاندار سمنان، معاونین استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی، انتظامی و امنیتی استان، از رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان به عنوان دستگاه برتر استان در هجدهمین جشنواره شهید رجایی استان تجلیل شد.

در هجدهمین جشنواره شهید رجایی استان سمنان که همه ساله در هفته دولت برگزار می‌شود، بیش از ۲۰ دستگاه برتر استان در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف معرفی و از مدیران آنها تجلیل شد.

محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان در این مراسم با اهداء تندیس جشنواره و لوح یادبود به علی منصفی‌راد، رئیس جهاددانشگاهی استان، از فعالیت‌ها و اقدامات ابن نهاد در بخش توسعه دانش بنیان تقدیر کرد.

در متن این لوح آمده است: خدمت به مردم شریف ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی توفیقی الهی، نعمتی سترگ، و میراثی ماندگار است که امام راحل عظیم الشان و شهددای والامقام با تجلی ارزش‌های بزرگ دینی و انقلابی به یادگار نهاده اند.

استاندار سمنان در بخش دیگری از این لوح آورده است: ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، بر اساس بررسی‌ها و ارزیابی‌های ستاد جشنواره شهید رجایی استان، عنوان اقدام برجسته در توسعه دانش بنیان شده‌اید، از زحمات و تلاش های ارزنده جنابعالی و تمام کارکنان خدوم آن دستگاه در کوشش برای اعتلای کشور، اهتمام بر تحقق سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری با اهتمام به سیاست‌ها و برنامه‌های دولت مردمی دکتر رئیسی قدردانی می نماییم.

جهاددانشگاهی سمنان دستگاه برتر استان در "توسعه دانش بنیان" شد

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha