• شنبه / ۴ شهریور ۱۴۰۲ / ۰۷:۴۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402060401822
  • خبرنگار : 50310

یک مسئول خبر داد:

احیای ۷۱ واحد صنعتی در لرستان

احیای ۷۱ واحد صنعتی در لرستان

ایسنا/لرستان عضو کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی اتاق بازرگانی صنایع و معادن لرستان از احیای ۷۱ واحد صنعتی در استان خبر داد.

علی محمدی‌فر در گفت‌وگو با ایسنا از احیای ۷۱ واحد اقتصادی در دولت سیزدهم در لرستان خبر داد.

وی ادامه داد: کارنجات ماشین‌سازی لرستان، صنایع گهر دورود، آب معدنی مینو، ساخت لوله از الیاف و مجتمع فولاد خرم‌آباد از مهم‌ترین این پروژه‌ها است.

محمدی‌فر افزود: تکمیل و بهره‌برداری از برخی پروژه‌ها و ظرفیت‌های صنعتی مانند نیروگاه سیکل ترکیبی، سیمان سفید ازنا، نساجی بروجرد، شیرخشک بروجرد از مهم‌ترین واحدهای لرستان حاصل تلاش‌های دو ساله استاندار موفق، مردمی استان و تیم اقتصادی توانمند استانداری بوده است.

این اقتصاددان افزود: در سنوات گذشته به دلیل عدم پیگیری برخی از مدیران استان ما مملو از پروژه‌های بر زمین مانده و نیمه‌تمام و رها شده بود و مطالبه مردم نجیب و با اصالت لرستان تکمیل این پروژه‌های عمرانی بود.

وی یادآور شد: خوشبختانه با پیگیری انجام شده و عنایت ویژه دولت انقلابی به استان بیش از ۳۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار نقد در اختیار پروژه‌های عمرانی قرار داده شده و این پروژه‌ها تکمیل و یا در آستانه تکمیل شدن هستند و بارقه امید در بین مردم لرستان ایجاد شده است.

این کارشناس مسائل اقتصادی بیان کرد: البته مطالبات بر زمین مردم لرستان فراوان است و استان کم برخوردار ما تا نقطه ایده آل فاصله زیادی دارد.

عضو کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی اتاق بازرگانی صنایع و معادن لرستان اضافه کرد: فراموش نکنیم این دولت در ابتدای کار که بر سر کار آمد مطابق آمارهای رسمی، لرستانی را از دولت قبلی تحویل گرفت که فلاکت زده‌ترین استان کشور بود و امروز به حمدالله و با تلاش‌های استاندار و عنایت ویژه رئیس جمهور بخشی از موانع و مشکلات بر سر راه توسعه لرستان برداشته شده و روند روبه رشد با سرعت قابل قبولی آغاز شده است.

وی افزود: اما تا نوک قله و رفع کامل غبار محرومیت از چهره لرستان کاری سخت و دشوار در بیش روی داریم که نیاز به همدلی همه دلسوزان در داخل و خارج از استان است.

محمدی‌فر گفت: برخی سهم خواهی‌ها و خودزنی‌های افراد خاص و جریانات خاص که بدون توجه به آمارهای رسمی و واقعیت‌های موجود و میدانی و غیرقابل انکار و صرفاً بر اساس بغض شخصی قلم فرسایی می‌کنند و یا ناآگاهانه و جاهلانه در برخی تریبون‌ها دست به تخریب دولت انقلابی و استاندار بومی و پرتلاش می‌زنند در جهت منافع عموم مردم لرستان نیست، امیدوارم این افراد هم به مردم بپیوندند و عینک بد بینی را بردارند و حقایق انجام شده را درک کنند و ببینند.   

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha