• شنبه / ۴ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۰:۳۳
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402060402003
  • خبرنگار : 50163

فرماندار ابهر:

جهاد تبیین در اولویت اولیه دستگاه‌های دولتی ابهر قرار گیرد

جهاد تبیین در اولویت اولیه دستگاه‌های دولتی ابهر قرار گیرد

ایسنا/زنجان فرماندار ابهر گفت: جهاد تبیین باید اولویت اولیه دستگاه‌های دولتی ابهر قرار گیرد.

احمد ذوالقدر صبح امروز (۴ شهریورماه) در اولین جلسه جهاد تبیین ابهر، اظهار کرد: آنچه که به برکت خون شهدا و رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب باعث بالندگی و نشاط ایران اسلامی شده و دستاوردهای بی‌نظیری که در عرصه‌های مختلف به‌دست آمده باید به اطلاع مردم برسد که تحقق این موضوع نیز در گرو عمل به جهاد تبیین است.

وی با اشاره به راه‌اندازی قرارگاه جهاد تبیین در ابهر، عنوان کرد: اعضای این قرارگاه برای دستیابی به اعضای محوله باید به‌ صورت مرتب ارزیابی عملکرد خود را دنبال کند تا فرامین مقام معظم رهبری به درستی و مطابق آنجه که دستور داده و مدنظر ایشان قرار دارد عملیاتی شود.

این مسئول با بیان اینکه جهاد تبیین موضوعی است که در بیانات رهبر معظم انقلاب بارها مورد تأکید و اشاره قرار گرفته است و رهبر انقلاب اسلامی ابعاد مختلف آن را توصیف کرده‌اند، افزود: ایشان می‌فرمایند: جهاد تبیین یک فریضه است. جهاد تبیین یک فریضه‌ قطعی و یک فریضه‌ فوری است و هر کسی که می‌تواند باید اقدام کند.

فرماندار ابهر با تاکید بر این موضوع که باید از همه ظرفیت‌ها برای تحقق این مهم بهره گرفت، متذکر شد: دشمنان قصد دارند تا مردم را در برابر نظام اسلامی قرار دهند که جهاد تبیین بهتربن راهکار مقابله با توطئه شوم دشمنان است.

وی با اشاره به نقش برجسته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تحقق جهاد تبیین، ادامه داد: سپاه پاسداران به عنوان یک نهاد انقلابی نقش مهمی در جهت ایفای نقش اجراشدن جهاد تبیین دارد؛ چراکه در همه حوزه‌ها توانسته است پا به پای دولت‌ها به موفقیت‌های زیادی در عرصه‌های مختلف برسد.

ذوالقدر با بیان اینکه شایستگی مسلمانان در رسیدن به مدارج مختلف علمی در طول تاریخ یکی از شاخص‌های قابل توجه است، گفت:  اگر آن زمان هم این شایستگی‌ها به درستی منتقل می‌شد بسیاری از افراد این کشفیات و اختراعات را به نام خود ثبت نمی‌کردند.

فرماندار ابهر با اشاره به لزوم توجه به مقوله اطلاع‌رسانی برای بیان عملکردها، یادآور شد: دولت انقلابی همت خود را برای حل مشکلات به کار بسته که لازم است برای روشنگری افکار عمومی این دستاوردهای قابل توجه، بیان شود.

این مسئول به عملی شدن بیش از ۹۰ درصد از مصوبات ده‌گردشی در ۱۱ روستا با مرکزیت روستای درسجین اشاره کرد و گفت: مصوبات جدید نیز در ده‌گردشی‌های آتی پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha