• شنبه / ۴ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۲:۴۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402060402183
  • منبع : بازار

بررسی مشخصات و قیمت میلگرد زاگرس

بررسی مشخصات و قیمت میلگرد زاگرس

امروزه کارخانه‌های فولادی بسیاری در سراسر کشورمان ایران، مشغول به فعالیت هستند. یکی از کارخانه‌های فولادی مهم، کارخانه صبا فولاد زاگرس است که اصلی‌ترین محصول تولیدی آن، انواع میلگرد در سایزهای مختلف می‌باشــد.

به گزارش ایسنا به نقل از وب‌سایت آهن کیتا، انتخاب میلگرد زاگرس برای چه کسانی مناسب است؟ می‌توان گفت در صورتی که شما از خریداران میلگرد و در استان‌های همجوار چهارمحال بختیاری ساکن هستید، انتخاب میلگرد زاگرس از لحاظ نزدیکی فاصله محل پروژه شما تا کارخانه، مناسب می‌باشد.

ما در این مطلب قصد داریم به طور اختصاصی به بررسی کارخانه، وزن و قیمت میلگرد زاگرس بپردازیم. با ما همراه باشید.

درباره‌ی کارخانه صبا فولاد زاگرس شهرکرد

کارخانه فولاد زاگرس شهرکرد یکی از کارخانه‌های فولادی مهم کشورمان ایران به شمار می‌رود. این کارخانه در مجموعه صنعتی سفیددشت و در استان چهارمحال بختیاری در سال 1393 تاسیس شد.

کارخانه صبا فولاد در ابتدا با هدف حمایت از تولید داخلی، آغاز به کار نمود و به تدریج فعالیت خود را گسترش داد و در حوزه اشتغال‌زایی، نقش به سزایی را ایفا کرد.

به مرور، کارخانه صبا فولاد با حمایت و مشارکت سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در مسیر رشد قرار گرفت. اکثریت دستگاه‌هایی که در این شرکت استفاده شده از برند آلمانی زیمنس تهیه شده است. کارخانه زاگرس اهمیت زیادی برای مسائل زیست‌محیطی قائل است و همواره در تلاش برای رشد کیفیت محصولات خود می‌باشد.

کیفیت میلگرد زاگرس

در حال حاضر این شرکت، دارای گواهینامه استاندارد ملی ایران با شماره 3132 می‌باشد و محصولات تولیدی آن جزو برترین و با کیفیت‌ترین محصولات فولادی کشور است.

مشخصات میلگرد زاگرس

در این قسمت به بررسی مشخصات میلگرد زاگرس اعم از نوع آج، گرید، روش تولید، میزان کربن، شکل و کاربـــرد می‌پردازیم.

آج و گرید:

میلگرد تولیدی شرکت صبا فولاد زاگرس با شناسه آج 400 و در گرید A3 قرار دارد.

بررسی مشخصات و قیمت میلگرد زاگرس

روش تولید و میزان کربن:

میلگرد زاگرس از کربن 27 درصد تا 28 درصد برخوردار می‌باشد و از روش خنک‌کننده ترمکس در فرآیند تولید آن استفاده می‌شود.

روش تولید و میزان کربن:

میلگرد زاگرس دارای تنش تسلیم 4000 و مقاومت کششی 6000 کیلوگرم بر سانتی‌متر است.

علامت اختصاری:

نشان اختصاصی شرکت فولاد زاگرس، SFZ می‌باشد که این علامت به صورت برجسته روی بدنه میلگردها حک می‌شود.

شکل و کاربرد:

میلگرد صبا فولاد زاگرس به شکل آج جناقی یا ضربدری به صورت هفت یا هشت می‌باشد که برای آهنگری و جوشکاری با زوایای تند قابل استفاده است.

(توجه داشته باشید که میلگردهایی که در گریدبندی A3 هستند در نقاطی استفاده می‌شوند که نیاز به استحکام بالا باشد؛ به همین خاطر این نوع میلگرد، اکثراً در ساختمان‌سازی و سازه‌های بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد.)

وزن میلگرد زاگرس شهرکرد

میلگرد صبا فولاد زاگرس تقریباً از وزن بالایی برخوردار است. در تصویر زیر می‌توانید وزن سایزهای مختلف میلگرد زاگرس را مشاهده نمایید.

بررسی مشخصات و قیمت میلگرد زاگرس

قیمت میلگرد زاگرس

همانطور که می‌دانید قیمت میلگرد نیز مانند سایر محصولات فولادی تحت تاثیر میزان عرضه و تقاضا، برند کارخانه تولیدکننده و غیره است. قیمت میلگرد زاگرس در بازار جزو میلگردهای گران‌قیمت محسوب می‌شود، زیرا از کیفیت بالایی برخوردار است.

دفتر فروش میلگرد زاگرس

در صورتی که قصد خرید میلگرد با تناژ بالا دارید، می‌توانید مستقیماً از طریق ارتباط با کارخانه صبا فولاد زاگرس اقدام فرمایید اما برای خرید میلگرد زاگرس به صورت خرده یا در تناژ پایین، لازم است که از طریق شرکت‌های بازرگانی فروش آهن‌آلات اقدام نمایید.

در حال حاضر، شرکت‌های بسیاری در حوزه فروش محصولات فولادی در حال فعالیت می‌باشند. یکی از برترین عرضه‌کنندگان کلیه محصولات فولادی، شرکت سورین کیان مهر اسپادانا (آهن کیتا) می‌باشد. این شرکت در استان اصفهان واقع شده و برترین برندهای میلگرد را با قیمت کارخانه عرضه و به سراسر کشور در کوتاه‌ترین زمان برای مشتریان خود ارسال می‌نماید.

برای استعلام بهترین قیمت میلگرد زاگرس و خرید آن با شماره تلفن  03134038000و  03191010088 تماس حاصل فرمایید. امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد.  

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha