• شنبه / ۴ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۶:۰۰
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1402060402388
  • خبرنگار : 71460

رکوردشکنی لیگ برتر انگلیس در بازار نقل و انتقالات

رکوردشکنی لیگ برتر انگلیس در بازار نقل و انتقالات

تیم‌های لیگ برتری با ۱.۹۵ میلیارد پوند خرید در نقل و انتقالات تابستانی در بین لیگ‌های جهان بالاترین خرید را داشتند.

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، نقل و انتقالات تابستانی فوتبال رو به پایان است و تیم‌ها بازیکنان مورد نظرشان را جذب کردند. تیم‌های لیگ برتری انگلیس در زمان نقل و انتقالات تابستانی بیشترین خرید را در تابستان داشتند.

برای دو بازیکن در این پنجره بیش از ۱۰۰ میلیون پوند هزینه شد. مویسس کایسدو از برایتون به چلسی پیوست و دکلان رایس نیز با بیش از ۱۰۰ میلیون پوند به آرسنال پیوست. این دو بازیکن تنها بازیکنانی بودند که تیم‌های انگلیسی در تابستان برای جذب آنها بیش از ۱۰۰ میلیون پوند پرداخت کردند.

چلسی بیشترین خرید را برای بازیکن جدید انجام داده و ۹ بازیکن را به خدمت گرفته است. از زمانی که  تاد بوهلی در ماه مه ۲۰۲۲ باشگاه را تصاحب کرد، بیش از یک میلیارد دلار در نقل و انتقالات هزینه کرده است.

منچسترسیتی قهرمان فصل قبل لیگ برتر، این هفته ژرمی دوکو وینگر آینده‌دار رن را با مبلغ ۵۵ میلیون پوند به خدمت گرفت. سیتی پیش از این یوشکو گواردیول را با ۹۰ میلیون یورو (۹۷ میلیون دلار) و متئو کواچیچ را با ۲۵ میلیون پوند به خدمت گرفت.

رکوردشکنی لیگ برتر انگلیس در بازار نقل و انتقالات

منچستریونایتد نیز ۷۲ میلیون پوند برای راسموس هویلوند هزینه کرد و آرسنال نایب قهرمان سال گذشته نیز ۶۵ میلیون پوند برای کای هاورتز هزینه کرد.

رکوردشکنی لیگ برتر انگلیس در بازار نقل و انتقالات

نیوکاسل که فصل گذشته چهارم شد، ساندرو تونالی هافبک ایتالیایی میلان را با ۵۵ میلیون پوند و هاروی بارنز را با ۳۸ میلیون پوند به خدمت گرفت تا دو خرید بزرگ داشته باشد.

لیگ انگلیس در تابستان امسال نیز هزینه زیادی را صرف جذب بازیکنان خارجی کرده است و این در حالی است که یک هفته تا پایان پنجره نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده و باید دید در ادامه چه بازیکنانی راهی این لیگ خواهند شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha