• یکشنبه / ۵ شهریور ۱۴۰۲ / ۰۸:۱۶
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1402060502674
  • خبرنگار : 50214

رئیس مجمع نمایندگان یزد:

بخشداران از اعمال حاکمیتیِ خلاف قانون پرهیز کنند

بخشداران از اعمال حاکمیتیِ خلاف قانون پرهیز کنند

ایسنا/یزد رئیس مجمع نمایندگان استان یزد با بیان اینکه بخشداران از اعمال حاکمیتیِ خلاف قانون پرهیز کنند، گفت: نتیجه مخالفت بخشداران با شوراها و دهیاری ها چیزی جز ضرر به مردم نیست.

«محمد صالح جوکار» امروز یکشنبه پنجم شهریورماه ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، با اشاره به این که هر چه امورات کشور به دست مردم سپرده شود اثرات مثبت بسیاری خواهد داشت، گفت: در کنار مشارکت بیشتر مردم در حل مشکلات، سبب آسودگی دولت در اداره امور نیز خواهد شد.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با تاکید بر اهمیت شوراهای اسلامی شهر یا روستا، افزود: شوراها در حوزه کاری خود در امور شهری یا روستایی می‌توانند تصمیم‌گیری کرده و در کمیته انطباق این مصوبات تطبیق داده شود و سپس این مصوبات توسط شهرداران در حوزه شهری یا دهیاران در حوزه روستایی اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

وی با بیان این که تلاش بخشداران باید همکاری و تعامل با دهیاری ها و شوراهای روستا باشد، عنوان کرد: بخشداران نباید از طرح های پیشنهادی دهیاران که در شوراها و کمیته انطباق تایید شده، از نظر محتوایی یا شکلی ایراد وارد کنند و مانع از انجام طرح‌ها شوند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس، جوکار در پایان با اشاره به این که اعمال حاکمیتی خلاف قانون است، افزود: با توجه به تورم‌های موجود، این اعمال حاکمیتی چیزی جز وقفه در انجام طرح‌ها و افزایش اجرای آن در پی ندارد و مردم از این موضوع متضرر خواهند شد لذا بخشداران در حوزه قانونی خود به حمایت از شوراها و مصوبات شوراها بپردازند تا دهیاران به عنوان آخرین حلقه حاکمیتی که در روستاها مشغول به فعالیت هستند، بتوانند به بهترین شکل ممکن طرح‌ها را دنبال کنند و شاهد رشد و شکوفایی روستاها در تمام زمینه‌ها باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha