• یکشنبه / ۵ شهریور ۱۴۰۲ / ۰۸:۲۹
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402060502685
  • منبع : نمایندگی مازندران

معاون سیاسی استاندار مازندران:

انعکاس وسیع خدمات دولت موجب تقویت امید و همبستگی ملی می شود

انعکاس وسیع خدمات دولت موجب تقویت امید و همبستگی ملی می شود

ایسنا/مازندران معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: انعکاس وسیع دستاوردهای دولت موجب تقویت امید و انسجام ملی در کشور خواهد شد.

روح الله سلگی شامگاه شنبه ۴ شهریور در جمع فعالان فرهنگی جبهه انقلاب مازندران به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: تقویت امید وایمان در کشور رمز اساس در عرصه پیشرفت است.

این مسئول استانی با تاکید بر اهمیت حوزه فرهنگ در اعتلای کشور ادامه داد: حوزه فرهنگ پیشران تحول آفرین و بستر تعالی بخش انقلاب است.

وی تلاش جبهه استکبار در تقابل فرهنگی با کشورمان را یادآور شد و افزود: جنگ امروز ما با نظام سلطه بین الملل در میدان فرهنگی است.

سلگی، هدف استکبار در جنگ فرهنگی را سلطه فکری بر جوانان و آینده سازان کشور دانست وخاطر نشان کرد: جوانان با ایمان و پرشور کشورمان با پیشتازی در عرصه های پیشران مانند صنعت هسته ای و دانش های نوپدید نقشه های شوم استکبار و اذنابش را خنثی و بی اثر کردند.

وی با اشاره به اغتشاشات سال گذشته و سواستفاده دشمنان از احساسات نوجوانان و جوانان اظهار کرد: تلاش برای گفتگوهای اقناعی با جوانان و نوجوانان حول مولفه های فرهنگی برای تقویت امید و انسجام ملی ضرورت دارد.

معاون استاندار مازندران هفته دولت را فرصت مغتنمی برای بازگویی خدمات درخشان دولت در ببن مردم دانست و افزود: انعکاس خدمات عظیم دولت در عرصه‌های گوناگون موجب استحکام پایه‌های حکمرانی در کشور خواهد شد.

این مسئول تصریح کرد: دولت سیزدهم در عرصه تعاملات اجتماعی رکورد دار گفتگوی بی واسطه با مردم است.

سلگی با اشاره به اهمیت تلاش فعالان فرهنگی جبهه انقلاب در این ارتباط گفت: رسالت خطیر یاران جبهه انقلاب در مقطع کنونی تقویت همبستگی ملی و افزایش اعتماد عمومی در کشور است.

وی اظهار کرد: دولت سیزدهم مسیر روشنی را با تکیه بر انگاره های جهادی و انقلابی در عرصه حکمرانی  و پیشرفت کشورگشوده است.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران خاطر نشان کرد: سرمایه گذاری عظیم دولت سیزدهم در فعالیت های اقتصادی مازندران طی دوسال گذشته محصول بکارگیری اراده‌های پرشور ایمانی و مدیران انقلابی تحول آفرین است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha