• یکشنبه / ۵ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۲:۴۸
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1402060503011
  • خبرنگار : 50024

طرح مسکن ملی با ساخت خانه‌های ویلایی در اشتهارد اجرا می‌شود

طرح مسکن ملی با ساخت خانه‌های ویلایی در اشتهارد اجرا می‌شود

ایسنا/البرز فرماندار اشتهارد گفت: اختصاص و تامین زمین ویژه احداث طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان اشتهارد به صورت ویلایی و مسکن کارگری در قالب الحاق یک هزار هکتار به محدوده شهر اشتهارد، شهرک ۵۰۰ هکتاری فرد آباد و پروژه ۷۳۴ واحد مسکن کارگری انجام شد.

به گزارش ایسنا، ابراهیم کردلو روز یکشنبه پنجم شهریور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مطالبات مهم مردم اشتهارد در خصوص تامین آب شرب، مسکن، اشتغال، حفاظت از محیط زیست، برق پایدار، ارتباطات، راه های مواصلاتی، بهداشت و درمان به صورت ویژه در دو سال گذشته مد نظر قرار گرفت و رسیدگی شد .

وی ادامه داد: در همین راستا، پروژه انتقال آب به اشتهارد با اعتباری بالغ بر سه هزار میلیارد ریال در سال گذشته آغاز شد و خواسته دیرینه مردم در دولت سیزدهم محقق شد.

وی در خصوص طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان اشتهارد نیز گفت: یکی دیگر از مطالبات مردم است که اقدامات مهمی پیرامون این وعده دولت برای تامین مسکن در دستور کار قرار گرفته است.

کردلو بیان کرد: اختصاص و تامین زمین ویژه احداث طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان اشتهارد به صورت ویلایی و مسکن کارگری در قالب الحاق هزار هکتار به محدوده شهر اشتهارد، شهرک ۵۰۰ هکتاری فرد آباد و پروژه ۷۳۴ واحد مسکن کارگری انجام شد.

وی اضافه کرد: شهرستان اشتهارد در بسیاری از شاخص‌ها در حوزه های مختلف از جمله کاهش نرخ بیکاری، اشتغال، دامداری، مرغداری، کشاورزی و در سطح استان رتبه های خوبی به خود اختصاص داده و با حل مشکل آب شرب، محیط زیست، بحث نهضت ملی مسکن و شاخص ها در حوزه های دیگر نیز بهبود خواهد یافت.

کردلو در بخش دیگری از سخنان خود گفت: وجود شهرک های صنعتی و واحدهای تولیدی در حوزه اشتغال، تولید و سرمایه گذاری برای کشور، استان البرز و شهرستان اشتهارد یک نعمت است و متولیان امر مصمم به حل مشکلات زیست محیطی تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی اشتهارد هستند و اخطارهای لازم به واحدهای غیر منضبط از سوی دستگاه‌های ذیربط داده شده است.

فرماندار اشتهارد با اشاره به اهمیت این تصفیه خانه از لحاظ زیست محیطی اظهار کرد: این معضل با اقدامی جهادی در راستای حفاظت از محیط زیست از تاثیرات مهمی برای سلامت شهروندان برخوردار است که در دستور کار مدیران این شهرستان قرار دارد.

وی ادامه داد: در سال گذشته حدود هزار ۱۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه ای، منابع دولت و مصوبات سفر ریاست جمهوری به پروژه های عمرانی شهرستان تزریق شد که نسبت به سال ماقبل ۲۶۲ درصد رشد داشته است.

فرماندار اشتهارد تاکید کرد: طی دو سال گذشته حدود ۴۵۰ میلیارد ریال از محل مالیات بر ارزش افزوده و عوارض آلایندگی در اختیار شهرداریها و دهیاری‌های شهرستان قرار گرفت تا این اعتبارات را برای عمران و آبادی شهرها و روستاها هزینه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۱-۰۲ ۲۳:۳۰

سلام برای ثبت نام چکارکنم؟