• یکشنبه / ۵ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۳:۱۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402060503047
  • خبرنگار : 50037

انتخاب دانشگاه «سیدجمال‌» به عنوان پایلوت رشته مدیریت‌اسلامی

انتخاب دانشگاه «سیدجمال‌» به عنوان پایلوت رشته مدیریت‌اسلامی

ایسنا/همدان رئیس دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی از انتخاب این دانشگاه به عنوان پایلوت رشته مدیریت اسلامی در سطح کشور خبر داد.

دکتر صادق خزل‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طی تفاهم‌نامه‌ای با بنیاد فقهی اسلامی، دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی در رشته مدیریت اسلامی به عنوان پایلوت کشوری انتخاب شد.

وی در ادامه با اشاره به راه‌اندازی رشته جغرافیا با گرایش تغییر اقلیم از ترم جدید در دانشگاه سیدجمال مطرح کرد: در حوزه آموزش و پژوهش یکی از اصلی‌ترین فعالیت‌های صورت گرفته راه‌اندازی رشته جغرافیا با گرایش تغییر اقلیم در مقطع ارشد است که خوشبختانه از ترم جدید این رشته تحصیلی فعالیت خود را در این دانشگاه شروع می‌کند.

خزل‌پور همچنین از افتتاح خانه خلاق شهرستان اسدآباد در دانشگاه سیدجمال در آینده نزدیک خبر داد و گفت: ساختمان خانه خلاق در دانشگاه سیدجمال ساخته شده و با افتتاح، فعالیتش به‌زودی آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت پذیرش ۱۸۳ نفر دانشجو در دانشگاه سیدجمال برای سال‌های ۱۴۰۳-۱۴۰۲ پیش‌بینی شده است، خاطرنشان کرد: از این تعداد، ۱۵ نفر کارشناسی‌ارشد رشته جغرافیای اقلیم و شیمی خواهند بود.

رئیس دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی از تهیه و تدوین دستورالعمل راه‌اندازی هسته‌های فناور در گروه‌های آموزشی مختلف این دانشگاه خبر داد و مطرح کرد: دانشگاه سیدجمال با وجود تازه تأسیس بودن و یکی از دانشگاه‌های جوان استان همدان توجه ویژه‌ای نسبت به بحث دانش‌بنیان داشته است.

وی بیان کرد: در مدت اخیر با پیگیری‌های مجدانه و مکاتبات مدیر مرکز نوآوری و مدیریت دانشگاه، از پارک علم و فناوری استان همدان دریافت تسهیلات برای پنج هسته فناور شهرستان انجام گرفته و دو هسته فناور نیز به اداره کار و رفاه اجتماعی برای دریافت تسهیلات بند(ب) تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ معرفی شده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha