• یکشنبه / ۵ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۵:۱۰
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402060503169
  • منبع : نمایندگی سمنان

نماینده شاهرود و میامی عنوان کرد:

"قنوات" و "شاهوار" دو منبع تامین آب شاهرود

"قنوات" و "شاهوار" دو منبع تامین آب شاهرود

ایسنا/سمنان نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی از "قنوات" و "شاهوار" به عنوان دو منبع مهم تامین آب در شهرستان شاهرود نام برد و بر لزوم حفاظت از این دو منبع مهم آبی تاکید کرد.

علی اصغر خانی ۵ شهریور در آیین افتتاح پروژه های هفته دولت در شاهرود با اشاره به تلاش‌های دولتمردان کشورمان اظهار کرد: دولتمردان که در اوج دشمنی و عناد دشمنان نظام ، کشور را به سمتی هدایت می کنند که کمترین سختی متوجه مردم باشد.

وی به اقدامات شاخص دولت رئیسی در دو سال اخیر اشاره و تصریح کرد: دولت سیزدهم‌ حقیقتا در بحث اجرای هدفمندی یارانه‌ها و اقدامات کلان در کشور آبروی خود را پای کار آورد.

نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما در قبال آیندگان نیز مسئولیم و نمی‌توانیم از ذخایری که متعلق به آیندگان نیز هست بی رویه استفاده کنیم، افزود: در بحث مصرف ذخائر باید کشور را مدیریت کنیم و تیم مدیریتی دولت خوشبختانه از این مهم به خوبی عبور کرده و با استفاده از منابع غیر از نفت و منابع زیرزمینی  کشور را مدیریت کردند.

وی وحدت بین سه قوه را کم‌نظیر خواند و گفت: با حفظ تفکیک قوا و مسئولیت ها، هماهنگی بین دولت و مجلس در طول مدت عمر با برکت نظام جمهوری اسلامی بی نظیر است. خوشبختانه امروز هماهنگی بسیار خوبی در سطح استان وجود دارد.

خانی به خدمات فعالان بخش خصوصی پرداخت و با بیان اینکه بخش خصوصی امروز کارهای بزرگی را در حال انجام دارد، ادامه داد: ما باید بخش خصوصی را تقویت کرده و بیش از پیش فعال کنیم.

نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی از همراهی نمایندگان با دولت خبر داد و افزود: ما در جهت رفع موانع و مشکلات پیش روی مردم در کنار دولت و دولتمردان هستیم.

وی با بیان اینکه آب و اشتغال دو اولویت اصلی و مهم شهرستان شاهرود است اظهار کرد: قنوات‌ موجود و شاهوار دو منبع اصلی ما در بحث تامین آب پایدار شهرستان شاهرود است.

جلالی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود نیز گفت: پروژه های هفته دولت در سال ۱۴۰۲ در شهرستان شاهرود با اعتباری بالغ ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در بخش عمرانی و اقتصادی افتتاح و عملیات اجرایی آن‌ آغاز خواهد شد.

فرماندار شاهرود عنوان کرد: ۷۰۰ میلیارد تومان از این میزان برای پروژه هایی است که به بهره برداری می رسد.

وی گفت: عمده پروژه های افتتاحی که امروز ذائقه مردم شهرستان شاهرود را شیرین می سازد، از محل‌ مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان، منابع استانی و ملی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha