• یکشنبه / ۵ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۶:۱۷
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402060503249
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مدیرکل کمیته امداد استان عنوان کرد

۹۵۰ بیمار زمین‌گیر و صعب‌العلاج تحت پوشش کمیته امداد اردبیل هستند

۹۵۰ بیمار زمین‌گیر و صعب‌العلاج تحت پوشش کمیته امداد اردبیل هستند

ایسنا/اردبیل مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در حال حاضر ۹۵۰ بیمار زمین‌گیر و صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل هستند که پرداخت هزینه‌های سنگین آنها را انجام می‌دهیم.

علیرضا حسین‌نژاد ۵ شهریور در دیدار با بیمار زمین‌گیر تحت پوشش کمیته امداد اظهار کرد: در سفرهای شهرستانی از این بیماران صعب‌العلاج و زمین‌گیر که نیاز مبرم به برخی از امکانات و تجهیزات دارند بازدید می‌کنیم و از نزدیک در جریان گرفتاری خانواده‌ها در مراقبت از این بیماران زمین‌گیر قرار می‌گیریم.

وی هزینه پوشینه این بیماران را به طور میانگین، ماهانه حدود دو میلیون تومان اعلام کرد و گفت: کمیته امداد توان پرداخت هزینه‌های سرسام‌آور این حوزه را متقبل شده و انتظار می‌رود خیران و سایر نهادهای حمایتی در این زمینه یاریگر باشند.

حسین‌نژاد افزود: در کنار بیماران زمین‌گیر و صعب‌العلاج با افزایش روز افزون جمعیت سالمندی در استان رو به رو هستیم که می‌طلبد شرایط را برای ارائه خدمات به این سالمندان سمت و سویی واقع بینانه ببخشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: ۱۲۰ هزار نفر در استان اردبیل به سن سالمندی رسیده‌اند که ۲۵ درصد این سالمندان تحت حمایت کمیته امداد استان هستند.

حسین‌نژاد گفت: در حال حاضر ۲۹ هزار سالمند بالای ۶۰ سال از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند که امیدواریم با راهکارهای مناسب به فکر ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر به جامعه سالمندان، بیماران و مددجویان زمین‌گیر باشیم.

وی از همراهی نهادهای مختلف به ویژه دانشگاه علوم پزشکی در این دو حوزه قدردانی کرد و افزود: ضرورت دارد با افق ۲۰ سال آینده و افزایش جمعیت سالمندی، تدبیری بیندیشیم تا دغدغه‌ها و مشکلات این خانواده‌ها برطرف شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha