• یکشنبه / ۵ شهریور ۱۴۰۲ / ۲۱:۲۰
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402060503374
  • خبرنگار : 50604

مدیرکل فرودگاه‌های گلستان خبر داد:

برقراری ۱۱ سورتی پرواز اربعین از گرگان/ آمادگی برای افزایش پروازها

برقراری ۱۱ سورتی پرواز اربعین از گرگان/ آمادگی برای افزایش پروازها

ایسنا/گلستان مدیرکل فرودگاه‌های گلستان از آمادگی برای افزایش پروازهای اربعین خبر داد و گفت: از ۸ تا ۱۷ شهریور یازده سورتی پرواز در مسیر گرگان به نجف و بالعکس برای زائران اربعین در دستور کار قرار دارد.

علی متانت، شامگاه یکشنبه ۵ شهریور در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به استقبال بالایی که عاشقان زیارت ابا عبدالله الحسین (ع) در سال گذشته برای شرکت در مراسم اربعین حسینی از فرودگاه بین‌المللی گرگان به مقصد نجف اشرف داشتند، اظهار کرد: امسال کمیته اربعین ستاد کل فرودگاه‌های استان گلستان از ماه‌ها قبل تشکیل و اقدامات لازم برای برقراری پروازهای مستقیم از فرودگاه نجف با هدف شرکت در پیاده‌روری اربعین حسینی برنامه‌ریزی شده است.

وی با بیان اینکه از بازه زمانی هشتم تا هفدهم شهریور ۱۴۰۲ تعداد یازده سورتی پرواز در مسیر گرگان به نجف و بالعکس از نجف به گرگان انجام خواهد شد، گفت: این تعداد پرواز توسط شرکت‌های هواپیمایی «کیش ایر» و هواپیمایی «آسمان» انجام خواهد شد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان ادامه داد: در تاریخ ۸ شهریور دو سورتی پرواز، ۱۰ شهریور یک سورتی  پرواز، ۱۵ شهریور دو سورتی پرواز و ۱۷ شهریور نیز یک سورتی پرواز از فرودگاه گرگان به مقصد نجف انجام خواهد شد.

متانت تصریح کرد: پروازهای برگشت از مسیر نجف به فرودگاه گرگان نیز در تاریخ ۸ شهریور یک سورتی پرواز، ۱۰ شهریور یک سورتی پرواز، ۱۵ شهریور ماه دو سورتی پرواز و در تاریخ ۱۷ شهریور نیز یک سورتی پرواز انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه پروازهای اربعین نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۶۰ درصدی داشته است، تصریح کرد: با شرکت هواپیمایی دیگری نیز وارد مذاکره شده‌ایم تا در تاریخ ۸ تا ۱۷ شهریور بتوانیم پروازهای دیگری را نیز به جمع ۱۱ سورتی پرواز خود اضافه کنیم.

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان اضافه کرد: سالن ترانزیت فرودگاه خارجی خود را نیز با آذین‌بندی و برپایی موکب برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی آماده کرده‌ایم و از همه عزیزانی که برای بدرقه و استقبال از مسافران خود به اداره کل فرودگاه‌های بین‌المللی گرگان و ترمینال‌های داخلی و خارجی ما مراجعه کنند، پذیرایی خواهیم کرد.

 متانت بیان کرد: در صورتی که سازمان هواپیمایی کشور مجوز صادر کند، فرودگاه بین‌المللی گرگان آمادگی کامل برای افزایش تعداد پروازهای خود به مقصد نجف اشرف و بالعکس را دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha