• یکشنبه / ۵ شهریور ۱۴۰۲ / ۲۳:۲۱
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402060503426
  • خبرنگار : 50201

در اجرای طرح محله محور انجام شد،

کشف ۶۶ کیلو انواع مواد مخدر در نوشهر طی ۸ روز

کشف ۶۶ کیلو انواع مواد مخدر در  نوشهر طی ۸ روز

ایسنا/مازندران جانشین فرماندهی انتظامی مازندران در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی گفت: در شهرستان نوشهر ۲۵ نفر خرده فروش در حوزه مواد مخدر دستگیر شدند که از این تعداد بیش از ۶۶ کیلو انواع مواد مخدر کشف شد که این رقم طی هشت روز بی‌سابقه است.

سردار سید موسی حسینی امروز در حاشیه نمایشگاه کشفیات و اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی (طرح محله محور ) فرماندهی انتظامی شهرستان نوشهر که  در ساحل سیترا برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ششمین مرحله طرح امنیت محله محور در شهرستان نوشهر از هشت روز گذشته آغاز شد.

کشف ۶۶ کیلو انواع مواد مخدر در  نوشهر طی ۸ روز

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح به دنبال امنیت محلات هستیم، افزود: با برگزاری جلسات در محله های مختلف شهر و با شناسایی افراد ذی نفوذ و معتمد محلات، تلاش ما در جهت شناسایی مشکلات و معضلات است تا با ارائه راهکار جهت  پیشگیری از انواع جرایم اقدام شود.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران تصریح کرد: در حوزه سرقت نیز ۲۵ سارق از آگاهی استان شناسایی و دستگیر شدند که یک دستگاه خودرو، موتورسیکلت و انواع لوازم خانگی شناسایی از آنان کشف و تحویل مقام قضایی شدند.

کشف ۶۶ کیلو انواع مواد مخدر در  نوشهر طی ۸ روز

سردار حسینی گفت: در حوزه قاچاق کالا ۲۵ تن انواع چوب آلات جنگلی از ۱۷ نفر از قاچاقچیان چوب کشف وضبط شد.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه پلیس راهور و پلیس راه نیز  ۲۵ دستگاه انواع موتورسیکلت که برای مردم‌ ایجاد مزاحمت می‌کردند توقیف شدند همچنین ۹ دستگاه موتور سیکلت سنگین‌ غیر مجاز شناسایی و صاحبان آنها دستگیر شدند که این موارد از مطالبات مردم بوده است.

کشف ۶۶ کیلو انواع مواد مخدر در  نوشهر طی ۸ روز

فرمانده انتظامی استان ابراز امیدواری کرد، امنیتی که حق طبیعی مردم مازندران هست برای مردم ایجاد کنیم.

وی خواستار اطلاع رسانی به موقع مردم درحوزه جرائم به نیروی انتظامی شد زیرا با این اقدام می‌توانند بهترین کمک را به نیروی انتظامی انجام دهند تا بتوان‌ خدمات‌ بهتر را به مردم ارائه داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha