• دوشنبه / ۶ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۰:۱۱
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402060603587

همزمان با هفته دولت انجام شد

بهره‌برداری از خط و پست ۶۶ کیلوولت قیر۳ در استان فارس

بهره‌برداری از خط و پست ۶۶ کیلوولت قیر۳ در استان فارس

ایسنا/فارس همزمان با هفته دولت، پروژه خط و پست ۶۶ کیلوولت "قیر ۳" با هدف تامین انرژی برق پایدار و مطمئن، با حضور مسئولان استانی و محلی، افتتاح شد.

معاون برنامه ریزی شرکت برق منطقه‌ای فارس امروز دوشنبه ۶ شهریور در آیین بهره برداری از پروژه خط و پست ۶۶ کیلوولت قیر۳، گفت: هفته دولت فرصتی برای بیان خدمات دولت و مسئولان در عرصه‌های خدمت بی منت است ، خدماتی که بدون تردید به توسعه زیر ساخت‌های عمرانی و اقتصادی جامعه منجر می‌شود.

حبیب‌آگهی خاطرنشان کرد: طرح‌های آماده شده برای هفته دولت زمینه ساز کاهش افت ولتاژ و افزایش اطمینان و تامین برق پایدار در منطقه خواهد بود و افزایش رضایتمندی مشترکان صنعتی و خانگی و شهروندان و روستاییان را به دنبال خواهد داشت.

وی با ذکر مشخصات فنی طرح خط ۶۶ کیلوولت سیمان سپهر – قیر گفت: این طرح با سرمایه‌گذاری ۴۵۰ میلیارد ریالی از سال گذشته آغاز و اکنون آماده بهره‌برداری شد، احداث ۱۰ کیلومتر خط دو مداره انتقال برق از ویژگی‌های این طرح است.

حبیب‌آگهی گفت: در ایام هفته دولت ۲۰ طرح تامین و انتقال برق در استان‌های فارس و بوشهر با سرمایه گذاری ۱۳ هزار و ۳۸۷ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد و زمینه ساز تثبیت شرایط تامین و انتقال برق و افزایش استفاده صنعتی و اقتصادی از انرژی و توسعه دو چندان منطقه می‌شود.

نماینده شهرستان‌های فیروآباد، فراشبند و قیروکارزین در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم ضمن قدردانی از خدمات برق منطقه‌ای فارس بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت های توسعه در شهرستان قیر و کارزین تاکید کرد.

فروردین با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های برق موجب رضایت شهروندان شده است، گفت: وضعیت برق‌رسانی در منطقه بسیار بهتر شده است؛ اگرچه شهروندان شهرستان‌های فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین خواستار قرار گرفتن در زمره مناطق گرمسیری در موضوع تعرفه برق هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha