• دوشنبه / ۶ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۰:۵۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402060603661
  • منبع : بازار

برگزاری سمینار معرفی مسیر عمان و روسیه در مشهد

برگزاری سمینار معرفی مسیر عمان و روسیه در مشهد

سمینار معرفی مسیر عمان و روسیه در تاریخ ۴ شهریورماه ۱۴۰۲ با همکاری شرکت الماس هفت دریا (۷sd) و آژانس مسافرتی لیاناپرواز پارس در هتل هما مشهد برگزار شد. در این سمینار بیش از ۱۵۰ آژانس معتبر شهر مشهد، نمایندگانی از تاتارستان روسیه، دو نماینده از هتل‌های مطرح عمان و مسئولان اداره میراث فرهنگی و گردشگری مشهد حضور داشتند.

به گزارش ایسنا به نقل از آژانس مسافرتی لیاناپرواز، طی این مراسم، کتاب «نگین ولگا؛ راهنمای سفر به کازان» که تالیف آن با همکاری این مجموعه صورت گرفت، معرفی شد. همچنین، آژانس مسافرتی لیاناپرواز از کتاب «سرزمین سلطان» که راهنمای جامعی درباره سفر به کشور عمان است، رونمایی کرد. در ادامه، پیرامون ظرفیت‌های موجود در مسیرهای کازان روسیه و عمان و خدمات لیاناپرواز و ۷sd در این دو مسیر صحبت شد.

برگزاری سمینار معرفی مسیر عمان و روسیه در مشهد

لیاناپرواز با تاسیس یک دفتر مسافرتی در کشور مالزی در سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را در حوزه گردشگری آغاز کرد. این آژانس مسافرتی با اخذ مجوزهای رسمی از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران، خدمات ایرانگردی و جهانگردی خود را از سال ۱۳۹۴ در اختیار گردشگران ایرانی قرار داد. این خدمات شامل برگزاری تورهای گروهی و انفرادی، اخذ ویزا، رزرو هتل، خرید بلیط هواپیما و قطار و صدور بیمه‌نامه مسافرتی می‌شود. آژانس لیاناپرواز به عنوان نماینده رسمی تاتارستان روسیه در سال ۱۳۹۸ موفق به اخذ مجوزهای لازم برای برگزاری تورهای گردشگری در این مسیر شد. با شیوع ویروس کرونا اجرای این تورها به تعویق افتاد؛ اما خوشبختانه، فعالیت لیاناپرواز در این مسیر مجدداً آغاز شده است.

این مجموعه با توجه به سوابق درخشان خود، تصمیم گرفت تا یک شعبه در کشور عمان با نام الماس هفت دریا یا ۷sd تاسیس کند. هم‌اکنون، ۷sd به مجری و برگزارکننده انحصاری تورهای عمان تبدیل شده است. بنابراین، علاقمندان می‌توانند به صورت مستقیم و بدون واسطه، هتل مورد نظر خود را در این کشور با بهترین پروازها رزرو کنند. به علاوه، امکان رزرو آنلاین بر روی سایت این مجموعه نیز فراهم شده است. شرکت الماس هفت دریا ضمن فعالیت در حوزه گردشگری، خدمات تجاری متنوعی را نیز در عمان به علاقمندان ارائه می‌کند. این شرکت قصد دارد تا با تاسیس یک شعبه در کازان روسیه به کارگزار رسمی ایران در کازان تبدیل شود.

سمینار معرفی مسیر عمان و روسیه در تاریخ ۶، ۷ و ۱۲ شهریور در شهرهای تهران، اصفهان و شیراز نیز برگزار می‌شود. علاقمندان به حوزه گردشگری، خرید ملک و ثبت شرکت می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این سیمنار با شماره ۰۹۱۰۲۰۹۱۴۶۰ تماس بگیرند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha