• دوشنبه / ۶ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۱:۲۹
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402060603719
  • خبرنگار : 50233

استاندار سمنان عنوان کرد:

رشد ۵ برابری واحدهای فراوری در استان سمنان/ روستاهای در مسیر سد کالپوش در اولویت آبرسانی

رشد ۵ برابری واحدهای فراوری در استان سمنان/ روستاهای در مسیر سد کالپوش در اولویت آبرسانی

ایسنا/سمنان استاندار سمنان با اشاره به روند صعودی توسعه واحدهای فراوری در سطح استان از افزایش ۵ برابری واحدهای فراوری در این استان در دولت سیزدهم خبر داد.

سید محمدرضا هاشمی، ۶ شهریور ۱۴۰۲ در جلسه شورای اداری و آیین افتتاح همزمان پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان میامی در سالن اجتماعات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر میامی اظهار کرد: در دولت سیزدهم با تلاش مدیران استان تعداد واحدهای فراوری از سه واحد به ۱۵ واحد افزایش یافته که گام بلندی در راستای توسعه استان محسوب می شود.

وی با بیان اینکه استان سمنان دارای امنیت پایدار است، به نقش مهم اشتغالزایی و تولید در این امنیت پایدار پرداخت و خاطرنشان کرد: طی یک سال گذشته در حوزه صنعتی اقدامات خوبی از جمله راه اندازی ۱۲۷ واحد ۱۰۰درصد راکد، صورت گرفته که منجر به بازگشت به کار شمار زیادی از نیروی کار در استان شده است.

استاندار سمنان به رویکرد مردم محوری در دولت آیت الله رئیسی اشاره کرد و گفت: مردمداری، در کنار مردم بودن، گره گشایی از مشکلات و تقویت امید و اعتماد در بین آحاد اقشار مردم رویکرد اصلی دولت آیت الله رئیسی است که در استان سمنان نیز در این راستا تاکنون به بیش از ۳۰۰ روستا سفر کاروان خدمت و دیدار چهره به چهره انجام گرفته است.

این مقام ارشد اجرایی به پروژه های آماده افتتاح در شهرستان میامی اشاره کرد و گفت: ۱۷۲ پروژه عمرانی و اقتصادی شهرستان میامی در هفته دولت سال جاری با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان افتتاح و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.
وی با بیان اینکه شهرستان میامی قطب کشاورزی استان سمنان است، افزود:در سال جاری بالغ بر ۷۵ هزار تُن گندم از کشاورزان استان خریداری شد که شهرستان میامی و کشاورزان توانمند آن در تحقق این مهم تاثیر شایانی داشتند.
هاشمی خاطرنشان کرد: عضویت جمهوری اسلامی ایران در اجلاس بریکس امری ارزشمند و افتخاری برای کشور و دولت سیزدهم است که یقینا در مباحث اقتصادی کشور موثر خواهد بود.
استاندار سمنان تصریح کرد: امروز بزرگترین پروژه حوزه گردشگری، راه روستایی و آبرسانی روستایی در راستای توجه ویژه به مناطق محروم و محرومیت زدایی متعلق به شهرستان میامی است.
وی با اشاره به آبگیری سد کالپوش و امکان تامین آب مناطق کم آب این شهرستان اظهار کرد: اولویت اصلی و اول ما در حوزه آبرسانی و تامین آب شُرب پایدار، روستاهای در مسیر سد کالپوش است.
استاندار سمنان در پایان گفت: مدیران باید قدردان فرصت خدمتگزاری ارزشمندی که امروز فراهم شده را بدانند و با حضور در بین مردم و طی دیدار چهره به چهره، در راستای‌گره‌گشایی از مشکلات و دغدغه های آنان گام بردارند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha