• دوشنبه / ۶ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۱:۵۱
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402060603742
  • منبع : نمایندگی سمنان

افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۷۲ پروژه عمرانی و اقتصادی در میامی

افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۷۲ پروژه عمرانی و اقتصادی در میامی

ایسنا/سمنان فرماندار شهرستان میامی گفت: امروز به طور همزمان ۱۷۲ پروژه عمرانی و طرح اقتصادی در هفته دولت سال جاری در شهرستان میامی با اعتباری بالغ بر ۴۰۶ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

علیرضا آشوری۶ شهریورماه در آیین افتتاح همزمان این پروژهها که با حضور استاندار در حال انجام است ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و خصوصا شهدای دولت و ۳۰۰۰شهید استان اظهار کرد: همانگونه که "دولت مردم ،عدالت و مبارزه با فساد و شفافیت" شعار یکی از روزهای هفته دولت است، سیزدهم نیز کار خود را با مردمداری، شفافیت و عدالت و مبارزه با فساد آغاز کرد.

وی به برخی از مهمترین توفیقات دولت اشاره و خاطرنشان کرد: توسعه روابط با کشور های جهان و همسایه و تعامل با کشورهای عضو بریکس و شانگ‌های که اقتدار ایران‌ را به‌ نمایش گذاشته، از افتخارات این‌ دولت است.

فرماندار میامی با بیان اینکه حل مشکلات واحد های تولیدی در سطح استان یکی دیگر از دستاوردهای ارزنده دولت است ادامه داد: دولت سیزدهم حمایت زیادی از بخش صنعت و تولید در این دو سال داشته است و همین حمایت‌ها باعث زنده نگاه داشتن امید در بین مردم شده است.

آشوری از رشد ۱۸۸ درصدی اعتبارات پرداختی ارزش افزوده به دهیاری‌های این شهرستان محروم خبر داد و خاطرنشان کرد: در سال گذشته بالغ بر ۴۰‌ میلیارد تومان اعتبار مالیات بر ارزش افزوده به دهیاری های شهرستان میامی تعلق یافت که نسبت‌ به سال گذشته ۱۸۸ درصد رشد داشته است.

فرماندار میامی به رویکرد مردمی مسوولان استان و شهرستان پرداخت و  یادآوری کرد: در همین راستا تاکنون ۲۵ میز ارتباط مردمی و دیدار چهره به چهره در سطح شهرستان برای گره‌گشایی از مشکلات مردم برگزار شده است.

حجت الاسلام و المسلمین معصومی، امام‌ جمعه کالپوش نیز در این آیین گفت:  با روی کار آمدن دولت سیزدهم، بخش روابط خارجی بر پایه عزت و استقلال ارتقا یافت و مشکلات کشور به تعامل با آنان گره نخورد.

افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۷۲ پروژه عمرانی و اقتصادی در میامی

وی با بیان اینکه تلاش، همت و خستگی ناپذیری دولتمردان ما در سطح کشور امری ارزنده است ادامه داد: خوشبختانه  در سطح استان نیز با مدیرانی مواجه هستیم که با یک وحدت بسیار خوب در حال توسعه و رشد استان هستند.

امام‌ جمعه کالپوش اظهار کرد: الحمدالله در منش مسئولین ما در استان خوشرویی با مردم و خدمتگزاری برای مردم و در راه رضای خداوند دیده می‌شود.

به گزارش ایسنا- کارخانه خوراک دام و طیور میامی، کلنگ زنی ساختمان امور مالیاتی شهرستان میامی، حضور استاندار سمنان در گلزار شهدای میامی، بازدید از چند پروژه شهرستان و...از جمله برنامه های امروز استاندار در سفر به میامی بود.

همچنین محمدرضا قاسمی رئیس سازمان‌ جهاد کشاورزی استان سمنان در آیین افتتاح کارخانه خوراک دام و طیور میامی گفت: توسعه کارخانجات خوراک دام و تولید کنسانتره یکی از اولویت های‌ جهادکشاورزی در بخش کشاورزی استان است.

وی با اشاره به ظرفیت بالای تولید در کارخانه افتتاح شده امروز افزود: پروژه کارخانه خوراک دام و طیور توسط شرکت پروتیین سازان دام و طیور میامی با سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیارد ریالی در شهرستان میامی اجرا شد.

رئیس سازمان‌ جهاد کشاورزی استان سمنان اضافه کرد: این واحد تولیدی اولین و تنها کارخانه تولید خوراک دام در شهرستان میامی است که بخش عمده ای از نیاز دامداران را برطرف خواهد کرد.

قاسمی به اشتغالزایی این واحد متوسط اشاره و تصریح کرد: کارخانه تولید خوراک دام و طیور شهرستان میامی برای ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۷۲ پروژه عمرانی و اقتصادی در میامی

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha