• دوشنبه / ۶ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۳:۱۸
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1402060603870
  • خبرنگار : 50124

از سال گذشته تا کنون انجام شد؛

اعطای بیش از ۷۰ هزار فقره تسهیلات از سوی بانک مهر ایران در چهارمحال و بختیاری

اعطای بیش از ۷۰ هزار فقره تسهیلات از سوی بانک مهر ایران در چهارمحال و بختیاری

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در چهارمحال و بختیاری گفت: از سال گذشته تا کنون بیش از ۷۰ هزار فقره تسهیلات به ارزش ۳۹ هزار میلیارد ریال در این بانک پرداخت شد که از این میزان ۳۷ هزار فقره به ارزش ۱۷ هزار میلیارد ریال مربوط به سال‌جاری بوده است.

فرزاد قلمکاریان‌نژاد ششم شهریورماه در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری، با اشاره به وجود ۱۸ شعبه فعال و یک باجه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در هفت شهرستان استان، اظهار کرد: منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در چند روز گذشته از مرز ۲۰۰ هزار میلیارد تومان عبور کرد که سهم این استان از منابع بانکی ۵.۵ هزار میلیارد تومان معادل ۱۲ درصد از نقدینگی استان بوده است.

وی با اشاره به رشد ۲۰ درصدی منابع بانک قرض‌الحسنه مهر در استان در سال‌جاری، افزود: این بانک چهارمین منابع شبکه بانکی استان را به خود اختصاص داده که دلیل آن اعتماد مردمی است.

قلمکاریان‌نژاد با اشاره به جمعیت حدود ۹۵۰ هزار نفری استان، گفت: ۴۵۰ هزار فقره حساب بانکی و ۳۴۰ هزار فقره مشتری یونیک در این بانک وجود دارند. ضریب نفوذ بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نسبت به جمعیت در کشور ۱۶ درصد و این نرخ در استان ۳۵ درصد است.

وی با بیان اینکه هرآنچه در این بانک منابع دریافت شود به همان میزان تسهیلات به مردم پرداخت خواهد شد، ادامه داد: از سال گذشته تا کنون بیش از ۷۰ هزار فقره تسهیلات به ارزش ۳۹ هزار میلیارد ریال پرداخت شد که از این میزان ۳۷ هزار فقره به ارزش ۱۷ هزار میلیارد ریال مربوط به سال‌جاری بوده است.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه بانک مهر ایران در چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: همچنین در این بازه زمانی بیش از ۸۲۰۰ فقره تسهیلات به ارزش ۲۶۰۰ میلیارد ریال وام بدون ضامن به مشتریان پرداخت شده است.

وی یکی از رویکردهای بانک قرض‌الحسنه مهر ایران را پرداخت تسهیلات به صورت غیرحضوری در راستای تکریم ارباب رجوع عنوان و تصریح کرد: از سال گذشته تا کنون ۱۵ هزار فقره تسهیلات به صورت آنلاین پرداخت شد که ۱۱ هزار فقره آن در سال جاری محقق شده است و ۱۰ هزار فقره افتتاح حساب به صورت آنلاین انجام شد.

قلمکاریان‌نژاد اعطای وام‌های حمایتی با هدف کمک به اشتغال افراد کم‌درآمد را از دیگر رویکردهای بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برشمرد و گفت: در طول یک‌سال گذشته ۳۶۰۰ فقره تسهیلات به ارزش ۲۴۰۰ میلیارد ریال در راستای وام‌های حمایتی و تکلیفی پرداخت شده است.

وی ادامه داد: در حوزه ازدواج ۴۲۲ فقره تسهیلات به ارزش ۵۷۱ میلیارد ریال، در حوزه فرزندآوری ۵۸۱ فقره تسهیلات به ارزش ۲۴۰ میلیارد ریال، در حوزه معرفی شدگان کمیته امداد ۷۲۲ فقره تسهیلات به ارزش ۴۸۸ میلیارد ریال و در حوزه معرفی شدگان بهزیستی ۱۸۶ فقره تسهیلات به ارزش ۱۵۱ میلیارد ریال تسهیلات اعطا شده است.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در چهارمحال و بختیاری در پایان خاطرنشان کرد: این بانک در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی از سال گذشته بیش از ۵۸۰۰ فقره کالا کارت به ارزش ۲۶۳۰ میلیارد ریال پرداخت کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha