• دوشنبه / ۶ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۲
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1402060604027
  • خبرنگار : 71460

اعتصاب غذای مادر رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا

اعتصاب غذای مادر رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا

مادر رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا به خاطر فشارها روی پسرش اعتصاب غذا کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت‌بازر، لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا با حرکت غیرمتعارفش در فینال جام جهانی زنان به‌شدت مورد انتقاد قرار گرفته و حتی فیفا او را ۹۰ روز تعلیق کرده است تا تحقیقات درباره او تکمیل شود.

تلویزیون دولتی RTVE و دیگر رسانه‌های محلی گزارش دادند که مادر رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا خود را در یک کلیسا در شهر موتریل اندلس در اعتراض به آنچه او «رفتار غیر انسانی علیه پسرش» دانسته زندانی کرده و دست به اعتصاب زده است.  او می‌گوید پسرش انسان خوبی است که هرگز کسی را مورد آزار و اذیت قرار نداده است.

روز جمعه پرونده‌ای برای رسیدگی به اقدامات روبیالس در کمیته انضباطی فیفا گشوده شده است و باید دید در نهایت چه جریمه‌ای برای رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا در نظر گرفته می‌شود.

پیش از این اعضای تیم ملی فوتبال زنان اسپانیا که اخیرا قهرمانی در جام جهانی را به دست آورده‌اند علیه رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا بیانیه داده و اعلام کردند تا زمانی که او رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیاست دیگر در تیم ملی بازی نخواهند کرد.

تیم ملی اسپانیا توانست با برتری برابر انگلیس قهرمان جام جهانی زنان شود ولی رفتار نا متعارف رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا این اتفاق را به حاشیه برد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۶-۰۷ ۱۲:۳۰

از این مادر این پسر عمل میاد، مثل داستان تخم‌ مرغ دزد که شتردزد می‌شود که موقع اعدام پسرک زبان‌ مادر را با دندان از حلقوم بیرون کشیده و می‌گوید اگر موقع اشتباه اول با این زبان تمجید نمی‌کردی من الان شتردزد نبودم. مادر روبیالس هم اگر به جای این دفاع مسخره پسرش را توجیه کند که جوگیر نشود خیلی به سود خودش و بقیه هست. مادر احمق پسر احمق‌ بزرگ می‌کند.

avatar
۱۴۰۲-۰۶-۰۷ ۲۳:۲۶

حق گفتی 👌

avatar
۱۴۰۲-۰۶-۰۸ ۰۶:۲۱

اگر منظوری داشت وسط زمین و جلوی اون همه دوربین که همه دنیا نگاه میکردند کاری نمیکرد . این بنده خدا فقط از روی هیجان بازیکن تیم اسپانیا رو بوسید چون علاوه بر بردن جام بهترین بازیکن جام هم شده بود . حرکتش فقط از روی هیجان بود وگرنه چرا تو تمام مدتی که رئیس فدراسیون بوده حتی یک شکایت ازش نشده؟

avatar
۱۴۰۲-۰۶-۰۸ ۰۱:۰۴

کاش مامان دختره هم اعتصاب کنه خود دختره طوری بغلش کرده بود و میبوسید انگار شوهرشه ، به زور که نبوسیده این چکاریه همه کار میکنن یه روبوسی ساده رو تجاوز میدونن ،

avatar
۱۴۰۲-۰۶-۰۸ ۰۷:۳۹

کار خدا هست. یارو بیمار جنسیه این جا خدا رسواش کرد. تو ایران از این بیماران بیشتر از اسپانیا داریم.

avatar
۱۴۰۲-۰۶-۰۸ ۰۹:۳۹

ما به خودمون اجازه میدیم درباره همه نظر بدیم حتی اونایی که در یک کشور دیگر و با فرهنگ دیگر هستند حالا اگر همین کار در کشور خودمون بود دیدنی بود و مثلا از سوی یک فرد مذهبی انجام میشد واویلا میشد معلوم کنیم چند چند هستیم با خودمون و حد و مرزهای دینی و اخلاقی جهان و ایران نمیشه که همه ش نشست کنار گفت کار اون غلطه کار اون درسته بالاخره بدون معیار که نمیشه زندگی کرد قانون اخلاق جنسیِ اونا این رو میگه و اونو مصداق تجاوز میدونه حالا با دختر مسلمون ما به اسم آزادی.... ادای آدمهای فهمیده رو در میاریم در حالکیه مثل کف روی آب با یه موج میریم این ور و اون ور

avatar
۱۴۰۲-۰۶-۰۸ ۱۲:۵۰

والا ما دیدیم خانمه هم خودش هم علاقمند به این کار بود زورکی که نبود شایدم با خانم‌ها برنامه‌ریزی کرده بودند این بنده خدا برکنار بشه

avatar
۱۴۰۲-۰۶-۰۸ ۱۹:۲۴

اقابخاطر یه بوسه ...که هیچ کس نمیدونه از رواحساسات منفی بوده یا هیجان پاک این همه .....قضاوتها واظهارات..که اکثرا بی منطق هستند افراد به قاضی می‌روند....اما ما چگونه با چه تفکری رای صادر میکنیم ........،؟!

avatar
۱۴۰۲-۰۶-۰۹ ۰۹:۴۶

ناراحت نباشید به‌زودی برای زنان ایران هم پیش میاد منتظر چنین روزی باید بود خواهران و برادران ززآ بعد نگید شکایت میکنیما

avatar
۱۴۰۲-۰۶-۱۰ ۲۲:۴۱

در غرب این کارها حتی بدترش را انجام میدن این عمل رئیس فدراسیون فوتبال یک شومن هست که وانمود کنن غرب از اعمال منکرات مبراست!!!!!!!

avatar
۱۴۰۲-۰۶-۱۱ ۱۲:۲۳

این گونه که ما رفتار می‌کنیم گویا ما فرشته‌ایم و روبیالس شیطان. انسان سراسر خطاست. اگر نبخشیم بخشیده نخواهیم شد. کاری کنیم که تا ابد پشیمان نشویم. نتیجه انتقام بد است. مرز بین تفکر و عمل موی باریک است. آیا ما خطا نمی کنیم؟ ما همه فرزندان یک پدر و مادریم و اما شما روبیالس بیشتر دقت کن!

avatar
۱۴۰۲-۰۶-۱۱ ۱۲:۳۵

ما از غرب مدعی تمدن چنین انتظاری نداشتیم صدای زنگ کلیسای قرون وسطی را می‌توان شنید. چگونه است که در فرانسه آزادی بیان منع حجاب اسلامی کتاب آیات شیطانی مجاز ولی این یعنی چه نمی‌فهمم. گویا ما خون‌های به‌ناحق‌ریخته قرون وسطی را فراموش کرده‌ایم.

avatar
۱۴۰۲-۰۶-۱۱ ۱۷:۳۵

تو چطور به خودت اجازه میدی این طور بی چاک و دهن یه مادر قضاوت کنی مادر خودت هم همین طور قضاوت میکنی؟