• دوشنبه / ۶ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۶:۳۲
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402060604107
  • خبرنگار : 71649

خطیبی: سپاهان یک ابرتیم است/ فرجی یا هنانوف را می‌خواهیم

خطیبی: سپاهان یک ابرتیم است/ فرجی یا هنانوف را می‌خواهیم

سرمربی پیکان گفت: سپاهان یک ابرتیم است اما بازیکنانش برای شکست این تیم اصفهانی و کسب سه امتیاز به زمین می‌روند.

به گزارش ایسنا، رسول خطیبی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: سپاهان یک ابرتیم است. خودم چند سال آنجا بازی کردم و خاطرات خوبی دارم. سپاهان تیم کاملی است اما برای سه امتیاز به زمین می‌رویم. دوست دارم تیمم همیشه هجومی بازی کند و فردا هم یک بازی هجومی از ما می‌بینید.

سرمربی تیم فوتبال پیکان ادامه داد: سپاهان هم هجومی بازی می‌کند و قطعا بازی خوبی می‌بینید. امیدوارم بتوانیم اولین سه امتیاز را دشت کنیم. معتقدم باید ۹ امتیاز بازی‌ها یا حداقل هفت امتیاز را کسب می‌کردیم اما بی‌دقتی و بدشانسی باعث شد امتیازات را از دست دهیم. از کیفیت فوتبالی تیم راضی هستیم و امیدوارم فردا خوب بازی کنیم و ببریم.

او درباره استفاده از جوانان در تیمش گفت: ما بازیکنان ۱۷، ۱۸ و ۱۹ ساله در تیم داریم و بازی هم کردند. قندی‌پور بیشتر دیده شد اما چند بازیکن کم‌سن و سال دیگر هم بازی دادیم. ما بازیکنان باتجربه خوب و بزرگی هم داریم و به ما کمک می‌کنند. جوان و با تجربه اگر در تمرین‌ها خوب باشند، به زمین می‌روند. برای من مهم نیست بازیکن چند ساله باشد. هر کسی خوب باشد، بازی می‌کند. اعتقاد ندارم که بازیکن جوان به زمین نرود. بازیکنی که چند بازی در لیگ برتر بازی کند، دیگر باتجربه می‌شود. بازیکنان جوان ما نباید جایگاهشان را از دست دهند و خدا را شکر در حال تلاش‌اند. هدف کادر فنی، بازیکنان و باشگاه یکی است و امیدوارم به نتایج خوبی برسیم.

خطیبی درباره عملکرد داوری در این سه هفته گفت: من واقعیت را می‌گویم و آدم رکی هستم. اگر مساله‌ای باشد می‌گویم. کمک‌داور ویدیویی باید باشد. اگر می‌خواهیم کیفیت ما بالاتر برود، باید این سیستم بیاید. تیم من در دو بازی دقیقه ۹۶ و نزدیک به دقیقه ۹۰ گل خورد و بازی مساوی شد. با این حال باید بگویم در این سه بازی داوران عالی بودند و حتی یک بار هم اشتباه نکردند. من از این سه داور تشکر می‌کنم. امیدوارم به همین صورت اشتباهات داوری کم شود.

او درباره استفاده از بازیکنان جوان بیان کرد: من هر جا بودم، از یکی از مربیان آکادمی در کادر فنی بزرگسالان استفاده کردم. همیشه به بازیکنان پایه اهمیت می‌دهم و امسال هم بازیکنان بیشتری از آکادمی برداشتم چون آکادمی این باشگاه شرایط خوبی دارد. این باشگاه خیلی قوی کار می‌کند و از وضعیت راضی‌ام. امیدوارم بازیکنان پایه ما انگیزه بیشتری پیدا کردم.

سرمربی پیکان اضافه کرد: همه بازیکنان ما از تیم امید و جوانان‌اند. در همان روز بازی بزرگسالان، تیم امیدمان هم بازی داشت. این باعث می‌شود تیم امید یا بزرگسالان ضربه بخورد. از سازمان لیگ خواهش دارم برنامه‌ریزی را جوری انجام دهند که هیچ تیمی ضربه نخورد.

او درباره احتمال جذب وحدت هنانوف و فرشاد فرجی گفت: ما بازیکن می‌خواهیم و سه بازیکن باید جذب کنیم. به پرسپولیس نامه نوشتیم تا یکی از این دو بازیکن را جذب کنیم. اولویتمان فرشاد فرجی است اما احتمالا یکی از این دو بازیکن جذب شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha