• دوشنبه / ۶ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۸:۰۷
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402060604182
  • خبرنگار : 50201

نماینده مردم غرب مازندران مطرح کرد

گردشگری دریایی مهترین راه توسعه در مازندران

گردشگری دریایی مهترین راه توسعه در مازندران

ایسنا/مازندران نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم استفاده از گردشگری دریایی، گفت: این بخش مهمترین گام توسعه است.

محمدعلی محسنی بندپی، امروز، ششم شهریورماه در آیین آغاز به کار شناور تفریحی و ساحلی مارینا خزر که در بندر نوشهر انجام شد، با بیان اینکه قطار توسعه کشور با وجود تحریم‌ها با سرعت مطمئنه در حال حرکت است، اظهار کرد: هم به پروژه‌های عمرانی و هم سایر بخش‌ها از جمله حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در حال رسیدگی هستیم.

وی با تاکید بر مراقب از جهاد وحدت، افزود: اگر این وحدت باشد هیچ خللی در کشور ایجاد نخواهد شد.

وی بر جهاد تبیین تاکید کرد و گفت: حضور ما در بین مردم و اشاره به گام‌های بزرگی که برداشته شده است و نیز امید آفرینی بسیار تاثیر گذار و مهم است.

نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس با اشاره به اقدامات موثر استاندار مازندران در حوزه ساحل و دریا ابراز کرد: ساحل بیش از ۴۰۰ کیلومتری مازندران سال‌ها بدون توجه بوده است اما در حال حاضر با تلاش استاندار تحولات خوبی صورت گرفته است.

محسنی بندپی بر لزوم استفاده از گردشگری دریایی به عنوان مهم‌ترین گام توسعه تاکید کرد و گفت: بهره برداری از این شناور به طور قطع طلیعه شکوفایی ظرفیت‌های غرب مازندران است.

وی خاطر نشان کرد: مردم منطقه شاهد توسعه زیرساخت‌های گردشگری در منطقه هستند.

رستم زرودی فرماندار نوشهر نیز در این آیین گفت:  با صرف حدود هشت هزار میلیارد ریال ۷۹ طرح در زمینه‌های مختلف طی هفته دولت در این شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

وی رونمایی از شناور تفریحی خزر، تصفیه خانه فاضلاب مسکن مهر نیرنگ، پل ماشلک، آتش نشانی بندر نوشهر، دیواره حفاظتی گرگرودسر مخازن آب آشامیدنی عزت و منوچهر کلا را از جمله این طرح ها برشمرد.

محمد معقولی سرمایه گذار و مالک نخستین اتوبوس دریایی مازندران نیز گفت: این اتوبوس دریایی مهرماه سال گذشته پس از انتقال آن از جنوب کشور به بندر نوشهر آورده و تجهیز شده است.

وی افزود: این اتوبوس دو طبقه توان جابه جایی دست کم ۵۰ مسافر را دارد و دارای بخش‌های واحد پذیرایی با ظرفیت دست کم ۲۵ نفر و دارای یک جت اسکی است.

مالک این اتوبوس تفریحی خاطرنشان کرد: این اتوبوس می‌تواند در ساعت حدود ۲۰ کیلومتر مسیر آبی دریای خزر را طی کند و مبدا حرکت آن از بندر نوشهر است.

وی اعتبار هزینه شده برای تجهیزات این شناور تفریحی را حدود ۳۸۰ میلیارد ریال اعلام کرد

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha