• دوشنبه / ۶ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۹:۴۰
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402060604231
  • خبرنگار : 50532

تاکید استاندار گیلان بر حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی

تاکید استاندار گیلان بر حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی

ایسنا/گیلان استاندار گیلان با اشاره به اهمیت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در توسعه همه جانبه استان، بر حمایت از سرمایه‌گذاران از سوی دستگاه‌های متولی و اجرایی تاکید کرد.

اسدالله عباسی امروز، ششم شهریور همزمان با پنجمین روز از هفته دولت و در آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری بندر آستارا با محوریت احداث فاز اول ایستگاه تفریحی و گردشگری کاکوله با بیان اینکه استانداری گیلان به طور حتم به طرح‌های سالم‌سازی دریا کمک خواهد کرد، گفت: باید حریم دریا هم حفظ و رعایت شود، زیرا متعلق به مردم است و کسانی که می‌خواهند سرمایه‌گذاری کنند، می‌توانند وارد میدان شده و از بخش خصوصی در این رابطه حمایت می‌کنیم.

وی اظهار کرد: ظرفیت خوبی توسط شهرداری آستارا به وجود آمده است تا مردم در کنار دریای زیبای خزر بنشینند و از این فضای آرامش‌بخش روح و جسم در روزهای تعطیل استفاده و لحظاتی را در کنار خانواده خود سپری کنند.

تاکید استاندار گیلان بر حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی

استاندار گیلان با اشاره به اینکه پروژه‌های گوناگونی در حوزه‌های مختلف در شهرستان مرزی بندر آستارا در دست اجرا است که با بهره‌برداری از آنها، آستارا به عنوان نگینی در استان گیلان خواهد درخشید افزود: برای رشد و عمران آستارا کارهای خوبی انجام شده است.

عباسی با تاکید بر استفاده از نعمت دریا افزود: ساحل آستارا تا ساحل رودسر حدود ۳۰۰ کیلومتر است و هر کجا که بخش خصوصی تمایل داشته باشد، با آغوش باز مورد استقبال قرار می‌گیرد و کمک می‌شود.

وی تصریح کرد: بندر زیبای آستارا، انزلی، چمخاله و کاسپین هم آماده فعالیت گردشگری و هم آماده تجارت و سرمایه‌گذاری هستند.

استاندار گیلان خواستار تداوم اجرای پروژه‌های عام‌المنفعه از سوی شورای اسلامی شهر آستارا برای آرامش و رفاه مردم شد و گفت: شهرداری آستارا تلاش خوبی در اجرای پروژه‌های شهری داشته که از آن پشتیبانی می‌شود و دفتر امور شهری و شوراهای استانداری نیز در بحث اعتبارها کمک خواهد کرد تا با همکاری شورای شهر برای مردم خدمات خوبی انجام شود.

تاکید استاندار گیلان بر حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی

تاکید استاندار گیلان بر حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha