• دوشنبه / ۶ شهریور ۱۴۰۲ / ۲۰:۴۴
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1402060604262
  • خبرنگار : 50134

نماینده ارومیه در مجلس:

کشت نهاده‌های دامی در مزارع دیم فرهنگسازی شود

کشت نهاده‌های دامی در مزارع دیم فرهنگسازی شود

ایسنا/آذربایجان غربی نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: نیاز است فرهنگ کاشت نهاده‌های دامی به ویژه در مزارع دیم به وجود آید و این جز با تجهیز زیر ساخت‌ها امکان پذیر نیست.

حجت الاسلام سید سلمان ذاکر، امروز، ششم شهریور در مراسم کلنگ زنی کارخانه تولید آرد در سیلوانا افزود: در منطقه سیلوانا سالانه ۱۲تن گندم تولید می‌شود. بنابراین ایجاد سیلو و کارخانه آرد در این منطقه از ضروریات است.

حجت الاسلام ذاکر با بیان اینکه برای تبیین شرایط جامعه و شناخت جنگ ترکیبی دشمن نیاز است ایمان خود را تقویت کنیم، خاطر نشان کرد: برای تحقق امید در جامعه نیاز است به توسعه علی الخصوص در مناطق کم برخوردار و مناطق مرزی دست یابیم.

وی افزود: ایمان و امید در بین مردم و مسئولان موتور محرک کشور است و اگر ایمان نباشد سیاست‌های فرهنگی و شناخت ترکیبی دشمن با مشکل مواجه می‌شود.

این نماینده خانه ملت یاد آور شد: امنیت فعلی این منطقه نتیجه جانفشانی کُرد و ترک و اقوام مختلف در کنار هم است.

حجت الاسلام ذاکر گفت: باید به مردمی سازی توجه شود و مردمی سازی نیز همان حضور بخش خصوصی در توسعه و اقتصاد کشور است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ۱۵ میلیارد تومان برای بهسازی ۳راهی دیزج به زیوه و راژان تخصیص یافته است.

کشت نهاده‌های دامی در مزارع دیم فرهنگسازی شود

همچنین در ادامه، سید دلیر علوی، بخشدار سیلوانا افزود: سیلوانا دارای منابع و ظرفیتی غنی است که در سال‌های اخیر مورد بی‌مهری قرار گرفته و در دولت سیزدهم تلاش شده این بی‌مهری ها جبران و زیرساخت‌ها برای توسعه این منطقه فراهم شود.

وی تصریح کرد: نبود مراکز بهداشتی و بیمارستان، عدم بهسازی راه‌های مواصلاتی، آموزش ، کمبود آب و  نبود گاز در  این منطقه از مشکلات مردم سیلوانا است.

علوی با اشاره به کلنگ زنی احداث کارخانه آرد و سیلوی ذخیره سازی غلات در این منطقه اظهار کرد: مساحت پروژه کارخانه آرد سیلوانا ۲۰هزار مترمربع با حجم سرمایه گذار ی ۲هزار میلیارد ریال و توسط بخش خصوصی است.

بخشدار سیلوانا یاد آور شد: میزان تولید آرد در این کارخانه سالانه ۴۵ هزار تن و حجم سیلوی نگهداری غلات نیز ۳۰ هزار تن خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha