• دوشنبه / ۶ شهریور ۱۴۰۲ / ۲۱:۵۷
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402060604286
  • خبرنگار : 50176

مدیر شعب بانک کشاورزی لرستان خبر داد

پیگیری برای امهال تسهیلات مردمی‌سازی/ ضرورت انتقال گردش مالی تولیدکننده‌ها به بانک

پیگیری برای امهال تسهیلات مردمی‌سازی/ ضرورت انتقال گردش مالی تولیدکننده‌ها به بانک

ایسنا/لرستان مدیر شعب بانک کشاورزی لرستان گفت: باید برخی مولفه‌ها را ریشه‌ای‌تر ببینیم، نگاه‌ها متفاوت است اما باید دیدگاه‌ها مشترک شود.

عزت پناه، امروز ششم شهریور ماه در دیدار صمیمانه با تشکل‌های زیر مجموعه دام و طیور اظهار کرد: بانک وکیل وجوه مردم است، پول را از مردم دریافت و در قالب تسهیلات به بهره‌برداران کشاورزی پرداخت می‌کند اما اگر گردش نقدینگی وجود نداشته باشد به مشکل بر می‌خورد.

وی افزود: تسهیلاتی در بانک کشاورزی پرداخت شده که قریب به ۲۰ سال است توسط تولید کننده و بهره‌بردار بازپرداخت نشده است و این موارد به نقدینگی و گردش مالی بانک ضربه می‌زند.

عزت‌پناه بیان کرد: بانک کشاورزی متعلق به کشاورزی است و در صورتی که در بخش کشاورزی توانمند باشیم، بهره‌برداران منتفع می‌شوند.

مدیر شعب بانک کشاورزی لرستان اضافه کرد: پرداخت مستمر تسهیلات و عدم مطالبه آن دو خواسته بهره‌برداران و تولیدکنندگان از بانک دارند که اصلا همخوانی ندارد.

وی گفت: سال گذشته در قالب مردمی‌سازی بالغ بر ۵۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به ۳۸۰۰ متقاضی پرداخت شده که برای این تسهیلات از منابع داخلی، صندوق توسعه و... نیز بهره‌گرفته شده است.

 عزت‌پناه اظهار کرد: اما در حال حاضر که سر رسید گذشته است، بدلیل نوسانات و... بهره‌برداران و تولیدکنندگان توان بازپرداخت را ندارند و این موضوع به مشکل بزرگی تبدیل شده است.

مدیر شعب بانک کشاورزی لرستان تصریح کرد: مدیرعامل بانک کشاورزی با بانک مرکزی مکاتبه کرده است که به دلیل نوسانات، تولیدکنندگان بخش کشاورزی توان پرداخت تسهیلات را ندارند لذا منتظر هستیم تا بانک مرکزی اجازه استمهال تسهیلات را صادر کند.

وی بیان کرد: انتظاری که از بهره‌برداران وجود دارد این است که گردش مالی خود را به بانک کشاورزی منتقل کنند زیرا عوامل زیر مجموعه بوسیله تسهیلات بانک کشاورزی، تولیداتشان جریان دارد بنابراین لازم است تا گردش مالی خود را به بانک کشاورزی انتقال دهند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha