• دوشنبه / ۶ شهریور ۱۴۰۲ / ۲۳:۰۸
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402060604321
  • خبرنگار : 50490

فرماندار بابل خبرداد

بهره برداری از ۲۱۹ پروژه شهرستان بابل در هفته دولت

بهره برداری از ۲۱۹ پروژه شهرستان بابل در هفته دولت

ایسنا/مازندران فرماندار شهرستان بابل در بیان عملکرد دولت سیزدهم در این شهرستان گفت: در هفته دولت امسال ۲۱۹ پروژه اجرایی با ۵۰ پروژه شاخص با اعتبار یک‌هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در بابل افتتاح و به بهره برداری رسید.

قاسم عزیززاده گرجی، عصر امروز، دوشنبه، ششم شهریور در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، از اجرای ۲۰ رویداد فرهنگی اجتماعی در بابل به مناسبت هفته دولت خبرداد و افزود: نخستین برنامه شب شعر اربعین در بابل برگزار شد.

فرماندار ویژه شهرستان بابل با اشاره به اینکه ۱۱۰ درصد از تعهد اشتغال سال گذشته محقق شد، تصریح کرد: از محل سفر ریاست جمهوری در حوزه اشتغالزایی برای بخش تولیدی، صنعتی و کشاورزی برای سه هزار و ۶۱ طرح ۵۰۹ میلیارد و ۶۲۶ میلیون تومان تسهیلات به متقاضیان پرداخت شد.

وی با بیان اینکه در راستای احیاء واحدهای تولیدی و صنعتی کمیته احیای واحدهای راکد تشکیل شد، تصریح کرد: از ۶۵ واحد راکد ۴۵ واحد احیاء شد که در ۲۹ واحد برای بیش از۲۵۰ نفر اشتغالزایی شده است.

گرجی به افتخارات حوزه کشاورزی اشاره و خاطرنشان کرد: شهرستان بابل در تولید مرکبات، سبزی و صیفی جات، کشت و تولید برنج، پرورش گاو گوشتی رتبه نخست و در پرورش گوسفند رتبه دوم استان را به خود اختصاص داد.

وی افزود: همچنین شهرستان بابل در پرورش و تولید مرغ گوشتی رتبه دوم، پرورش مرغ تخم گذار رتبه سوم استان، در تولید مرغ مادر رتبه سوم، در تولید عسل، نوغانداری و پرورش ماهیان گرم آبی با تولید هشت هزار و ۹۰۰ تن در ۵۹۰  مزرعه رتبه نخست را دارد.

فرماندار ویژه شهرستان بابل، روکش آسفالت جاده‌های اصلی و فرعی به طول ۶۰ کیلومتر را از خدمات دولت سیزدهم در یک سال گذشته درشهرستان بابل برشمرد و گفت: ۲۰۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در بخش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در شهرستان بابل در سال گذشته خدمات ارائه شد که از جمله افتتاح دو دهنه پل در بخش بند پی شرقی که به واسطه سیل از بین رفته بود از مصادیق خدمات دولت سیزدهم در یک سال گذشته در این شهرستان است.

فرماندار بابل در زمینه طرح نهضت ملی مسکن تصریح کرد: ۲۰ هکتار زمین برای اجرای این طرح در شهرستان بابل تاکنون شناسایی شد که ۳۹۸ واحدمسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن در حال احداث است.

گرجی یادآور شد: در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بابل در یک سال گذشته برای آسفالت ۷۵ روستا ۵۰ کیلومتر آسفالت در قالب ۵۴ میلیارد تومان هزینه و تحویل شهروندان شد.

وی در ادامه به اعطای تسهیلات روستایی برای یک هزار و ۷۰۶ فقره با اعتباری بالغ بر ۲۳۵ میلیارد تومان خبر داد و خاطرنشان کرد: در بخش آب و فاضلاب نیز ۴۸۶ میلیارد تومان در بحث آبرسانی شهری و ۳۵۷ میلیارد تومان در بحث فاضلاب در شهرستان بابل هزینه شد.

 فرماندار بابل با اشاره به تاکیدات رئیس جمهوری مبنی بر احیای واحدهای راکد تصریح کرد: در سال گذشته ۴۴ واحد راکد در شهرستان بابل احیا شد.

این مسئول در ادامه از اجرای ۲۰۴  طرح با مشارکت مردم در روستاهای شهرستان بابل در یک سال گذشته خبر داد و عنوان کرد: در قالب جلسات کمیته برنامه‌ریزی شهرستان به مشکلات این ۲۰۴ روستا رسیدگی شد.

فرماندار ویژه شهرستان بابل در پایان اعلام کرد، در یک سال گذشته یک‌هزار و ۶۰۹ پروژه دولتی و خصوصی خرد و کلان برای افتتاح و بهره‌برداری با اعتباری بالغ بر یک‌هزار و ۳۰۰  میلیارد تومان آماده بهره‌برداری شد که ۲۱۹ پروژه مهم آن در این ایام به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha