• سه‌شنبه / ۷ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۰:۲۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402060704533
  • خبرنگار : 50037

بعدازظهر و شب گذشته اتفاق افتاد

۲ تصادف و ۱۱ مصدوم در گردنه اسدآباد/ایجاد وقفه در ترددها

۲ تصادف و ۱۱ مصدوم در گردنه اسدآباد/ایجاد وقفه در ترددها

ایسنا/همدان فرماندار اسدآباد گفت: با توجه به تردد بخش اعظم زائران عتبات عالیات از محور گردنه اسدآباد و شلوغی و حجم بالای ترافیک این محور روز گذشته دو مورد سانحه تصادف در گردنه رخ داد که در ترددها وقفه انداخت.

حسین‌علی شرکائی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: یک مورد تصادف در بعدازظهر روز گذشته و یک مورد تصادف زنجیره‌ای و برخورد اتوبوس با چندین خودروی سواری در ساعت ۲۳:۳۰ شب گذشته در گردنه اسدآباد- همدان از دلایل وقفه تردد در گردنه اسدآباد بود.

وی با اشاره به مصدومیت ۱۰ نفر در تصادف زنجیره‌ای شب گذشته افزود: در تصادف زنجیره‌ای شب گذشته اقدامات درمانی برای ۱۰ مصدوم حادثه انجام گرفت و مصدومان به بیمارستان قائم (عج) منتقل شدند ضمن اینکه تصادف بعدازظهر روز گذشته نیز دارای یک مصدوم بود.

شرکائی با بیان اینکه خوشبختانه این دو سانحه تصادف هیچ گونه فوتی نداشته است، یادآور شد: بعد از اجرای پروژه نصب نیوجرسی در محور گردنه اسدآباد به عنوان یکی از محورهای حادثه‌خیز استان و کشور، خوشبختانه آمار تصادفات بزرگ و منجر به مرگ در این محور حذف شده و به صفر رسیده و همین امر گردنه اسدآباد را از لیست ۱۰ جاده مرگ‌بار کشور خارج کرده است.

وی در ادامه با اشاره به آغاز تردد زائران اربعین حسینی از محور گردنه اسدآباد، تصریح کرد: برای استقبال از زائران عتبات عالیات از محور اسدآباد براساس صورتجلسه ۱۵ ایستگاه صلواتی شامل ۹ ایستگاه در محور رفت و شش ایستگاه در محور برگشت پیش‌بینی شده که تاکنون نیمی از موکب‌های پیش‌بینی شده شهرستان از جمله ایستگاه صلواتی شهید قهاری گردنه اسدآباد، ایستگاه صلواتی پالیز، ایستگاه صلواتی میدان آزادگان و پارک ملت فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و به‌زودی فعالیت سایر ایستگاه‌های صلواتی شهرستان نیز آغاز می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha