• سه‌شنبه / ۷ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۱:۳۱
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402060704644
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان/ ۱

جذب و آموزش خبرنگاران کودک و نوجوان در ردۀ سنی۱۲ تا ۱۶ سال

جذب و آموزش خبرنگاران کودک و نوجوان در ردۀ سنی۱۲ تا ۱۶ سال

ایسنا/اصفهان کودکان و نوجوانان علاقه مند به حرفه خبرنگاری و رسانه، می توانند در سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلمهای کودک و نوجوان اصفهان شرکت کنند.

میثم بکتاشیان، دبیر اجرایی سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان در گفت‌وگو با ایسنا و با بیان اینکه تشکیل کمیتۀ خبرنگاران و همچنین کمیته داوران کودک و نوجوان از برنامه‌های جنبی این دوره از جشنواره است، اظهار کرد: جذب و آموزش خبرنگاران کودک و نوجوان در ردۀ سنی۱۲ تا ۱۶ سال انجام می‌شود که بر همین اساس، فراخوان این بخش، منتشرشده و کودکان و نوجوانانی که علاقه‌مند هستند تا به‌عنوان خبرنگار در سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان شرکت کنند، تا پایان وقت اداری ۱۵ شهریورماه می‌توانند برای ثبت‌نام به نشانی اینترنتی https://b2n.ir/icffjournalists مراجعه کنند و یا در فرهنگسرای رسانه واقع در مجتمع مطبوعاتی اصفهان  حضور یابند.

او ادامه داد: بعد از اینکه مهلت ثبت‌نام برای جذب خبرنگاران کودک و نوجوان به پایان رسید متقاضیان در آزمونی شرکت خواهند کرد که از سوی ستاد اجرایی این جشنواره برگزار می‌شود. درنهایت نیز افرادی که این آزمون را با موفقیت پشت سر بگذارند، تا پیش از آغاز رسمی جشنواره در تاریخ ۱۵ مهرماه، در کارگاه‌های آموزشی به منظور آشنایی با مفاهیم کلیِ نوع نگاه به سینما، چگونگی نگارش متن و نقطه‌نظراتی درباره ژورنالیسم سینمایی شرکت خواهند کرد و سپس با شروع جشنواره می‌توانند همکاری خود را با کمیته خبرنگاران سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان شروع‌کرده و پرسش‌ها، دیدگاه‌ها و نظرات خود را بیان کنند.

معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در مورد جذب داوارن کودک و نوجوان نیز توضیح داد: فراخوان جذب و آموزش داوران کودک و نوجوان در سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در ردۀ سنی ۸ تا ۱۶ سال منتشر شده و علاقه‌مندان در این بخش نیز می‌توانند تا پایان وقت اداری ۱۷ شهریورماه با مراجعه به نشانی اینترنتی http://portal.icff.ir برای حضور در آزمون ورودی داوران جشنواره ثبت‌نام کنند.

بکتاشیان افزود: پذیرفته‌شدگان در این آزمون نیز تا پیش از آغاز رسمی جشنواره، در دوره‌ها و کارگاهای آموزشی با موضوع آشنایی با مفاهیم کلی سینما شرکت خواهندکرد تا بتوانند با حضور در سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان، فیلم‌های نمایش داده شده را تحلیل، نقد و بررسی کرده و آراء خود را ارائه کنند. این موضوع باعث می‌شود که نویسندگان، کارگردانان، تهیه‌کنندگان و همه هنرمندان سینمای کودک و نوجوان با نظرها، سلیقه‌ها و تفکرات نسل امروزِ کودک و نوجوان آشناشده و آثار خود را در سال آتی بر مبنای آرای مطرح‌شده تولید کنند تا مورد استقبال بیشتری قرار گیرد.

گفتنی است، سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از پانزدهم تا بیستم مهرماه سال جاری در اصفهان برگزار می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha