• سه‌شنبه / ۷ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۳
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402060704679
  • خبرنگار : 50161

همزمان با هفته دولت محقق شد؛

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۷ طرح آبرسانی در شهرستان ابهر

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۷ طرح آبرسانی در شهرستان ابهر

ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب استان زنجان گفت: همزمان با هفته دولت ۷ طرح آبرسانی در شهرستان ابهر به بهره‌برداری رسیده و یا عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

علیرضا جزءقاسمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۷ طرح آبرسانی در شهرستان ابهر همزمان با هفته دولت، اظهار کرد: بهره‌برداری از طرح آبرسانی به مجتمع خراسانلو با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال از جمله این طرح‌ها است.

وی افزود: با اجرای این طرح، مشکل تامین آب روستاهای کوه زین، مهستان و خراسانلو در منطقه صائین‌قلعه رفع و مشترکان از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار بهره‌مند شدند.

مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب استان زنجان عنوان کرد: این طرح شامل حفر و تجهیز یک حلقه چاه، نصب تجهیزات الکتریکی و مکانیکی و احداث ۱۷۰۰ متر خط انتقال است که جمعیتی افزون بر ۲ هزار نفر را تحت پوشش قرار داد.

این مسئول خاطرنشان کرد: حفر و تجهیز چاه جدید شهر ابهر به عمق ۱۸۰ متر و با دبی ۳۰ لیتر در ثانیه و احداث ۱۰۰۰ متر خط انتقال با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال دیگر طرحی بود که به مناسبت هفته دولت در شهرستان ابهر آغاز شد.

جزء‌قاسمی گفت: بهره‌برداری از تامین آب پایدار مجتمع آبرسانی درسجین نیز با اعتبار ۱۶ میلیارد ریال دیگر طرحی بود که به مناسبت هفته دولت افتتاح شد.

وی تصریح کرد: با افزایش آب‌دهی این مجتمع از ۸ لیتر به ۱۲ لیتر بر ثانیه، مشکل تامین آب روستاهای درسجین، ازناب، شیورین، آغچه کند، خلیفه حصار و توده بین رفع شد.

مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب استان زنجان یادآور شد: احداث ۱۲۰۰ متر خط انتقال و تعویض الکتروپمپ و منصوبات الکتریکی چاه آب این مجتمع نیز از دیگر بخش‌های طرح افزایش آب‌دهی مجتمع درسجین بود.

این مسئول خاطرنشان کرد: به همین مناسبت عملیات اجرایی حفر چاه عمیق جدید شهر صائین‌قلعه به عمق ۱۸۰ متر و احداث خط انتقال به طول ۶۰۰ متر با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال نیز آغاز شد.

جزء‌قاسمی گفت: طرح تامین آب روستای عباس آباد با ۵ میلیارد ریال اعتبار و اصلاح و نوسازی کامل شبکه توزیع آب روستای گلی با اعتبار ۵ میلیارد ریال نیز از دیگر طرح‌هایی بودند که همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha