• سه‌شنبه / ۷ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۳
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1402060704880
  • منبع : نمایندگی چهارمحال و بختیاری

افزایش ۴۵ درصدی نرخ سرویس مدارس در شهرکرد

افزایش ۴۵ درصدی نرخ سرویس مدارس در شهرکرد

ایسنا/چهارمحال و بختیاری رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد گفت: براساس تصویب کارگروه ماده ۱۸ آموزش و پرورش نرخ سرویس مدارس در شهرکرد ۴۵ درصد افزایش یافت.

مهرداد میرزائیان با اشاره به اینکه ۲۲ شرکت‌ فعال پروانه بهره‌برداری اخذ کرده‌اند، اظهار کرد: در کارگروه ماده ۱۸ آموزش پرورش نرخ‌نامه جدید کرایه‌های سرویس مدارس تعیین که نسبت به سال گذشته ۴۵ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: نرخ کرایه سواری در محدوده ناحیه یک شهرکرد از کوی شهرداری تا خیابان ۱۲ محرم و در ناحیه دو از خیابان ۱۲ محرم تا میدان حضرت قمربنی هاشم(ع) ۴۵۰ هزارتومان و نرخ کرایه مینی‌بوس ۳۰۰ هزار تومان و در محدوده میرآباد شرقی و غربی نرخ سواری ۴۰۰ هزارتومان و مینی‌بوس ۳۰۰ هزار تومان می‌باشد.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد بیان کرد: در محدوده منظریه و چالشتر نرخ سواری ۴۰۰ هزارتومان و مینی‌بوس ۳۰۰ هزارتومان می‌باشد.

میرزائیان ادامه داد: از منطقه یک شهرکرد به منطقه دو و بالعکس نرخ سرویس سواری ۵۰۰ هزار تومان و مینی‌بوس ۳۳۰ هزارتومان، همچنین از منطقه یک به میرآباد غربی و بالعکس نرخ سواری ۵۰۰ هزار تومان و نرخ مینی‌بوس ۳۶۰ هزارتومان مصوب شده است.

وی با بیان اینکه از منطقه یک به میرآباد شرقی و بالعکس ۵۲۵ سواری و ۳۸۰ مینی‌بوس نرخ‌گذاری شده است، گفت: از منطقه یک به منظریه و بالعکس ۵۵۰ برای سواری و ۴۰۰ برای مینی‌بوس مصوب شده است.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد تصریح کرد: همچنین از منطقه دو به میرآباد شرقی و بلعکس سواری ۵۰۰ و مینی‌بوس ۳۶۰ هزار تومان، از منطقه دو به میرآباد غربی و بلعکس برای سواری ۵۲۵ و برای مینی‌بوس ۳۸۰ هزار تومان، از منطقه دو به منظریه و بالعکس سواری ۵۵۰ و برای مینی‌بوس ۳۶۰ هزار تومان به تصویب رسیده است.

میرزائیان خاطرنشان کرد: نرخ سرویس سواری مدارس تیزهوشان به منظریه و بالعکس ۴۲۵، به میرآباد شرقی و بالعکس ۵۰۰ هزار تومان، به میرآباد غربی ۵۳۰ هزار تومان، به منطقه دو و بالعکس ۵۵۰ هزار تومان، به منطقه یک و بالعکس ۵۸۰ و به چالشتر و بلعکس ۶۰۰ هزار تومان مصوب شده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری شهرکرد، وی با اشاره به نرخ مینی‌بوس از مدرسه تیزهوشان گفت: به منظریه و بالعکس ۳۲۵ هزار تومان، به میرآباد شرقی و بالعکس ۳۵۰ هزار تومان، به میرآباد غربی و بلعکس ۳۷۰ هزار تومان، به منطقه دو و بالعکس ۳۸۰ هزار تومان، به منطقه یک و بلعکس ۴۰۰ هزار تومان و برای چالشتر ۴۳۰ هزار تومان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha