• سه‌شنبه / ۷ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۵:۵۴
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402060704962
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

فرماندار تیران و کرون:

عزم جهادی برای تعریض جاده تیران به چادگان دیده نمی‌شود

عزم جهادی برای تعریض جاده تیران به چادگان دیده نمی‌شود

ایسنا/اصفهان فرماندار تیران و کرون گفت: با توجه به مصوبات متعدد برای تعریض جاده تیران به چادگان و ضرورت‌های مشهود در این خصوص، اما عزم جهادی از سوی مسئولان راه و شهرسازی استان اصفهان در این خصوص دیده نمی‌شود.

علی محمدی کیا در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به وقوع تصادفات در جاده تیران به چادگان و حجم بالای ترافیک در این محور مواصلاتی، اظهار کرد: تعریض این مسیر در سفر استاندار به شهرستان‌های چادگان و تیران و کرون مورد بحث قرار گرفته و به تصویب مسئولان استانی رسیده است.

وی افزود: اعتبار بخشی برای این پروژه در سفر رئیس جمهور نیز مطرح شده تا اینکه منابع ملی از سوی وزارت راه و شهرسازی پیش بینی و اختصاص یابد، اما با وجود این مصوبات تاکنون اقدامی صورت نگرفته و مشکل پا برجاست.

فرماندار تیران و کرون با بیان اینکه مشارکت بخش خصوصی در تعریض این جاده نیز مطرح بوده است، تصریح کرد: راهکارهای مختلفی تاکنون در این خصوص پیشنهاد شده، اما اقدام عملی دیده نمی‌شود.

به اعتقاد وی، همه این تعلل‌ها حاکی از این است که عزم جهادی و عملیاتی برای اجرا پروژه به‌صورت دولتی و یا خصوصی از سوی مسئولان راه و شهرسازی استان اصفهان وجود ندارد و تنها مشکلات آن دو چندان می‌شود.

محمدی کیا معتقد است، وقتی چنین حجم ترافیکی را روزهای تعطیل و پایان هفته‌ها در این جاده نه تنها سال‌ها، بلکه دهه‌های گذشته شاهد بوده‌ایم، چطور نباید رفع مشکل آن و ایمن‌سازی جز اولویت‌ها قرار گیرد.

وی با بیان اینکه برای رفع مشکل در انتظار تصمیم مسئولان این حوزه هستیم، خاطرنشان کرد: جلسه فوق‌العاده شورای ترافیک با هدف بررسی این موضوع تشکیل شد و بر اساس آن مقرر شد تا نصب علائم برای هشدار به رانندگان و افزایش تیم‌های پلیس در کوتاه مدت برای کاهش تصادفات انجام شود، اما باید راه شهرسازی اقدام اساسی انجام دهد.

فرماندار تیران و کرون یادآورشد: برای تسریع در تصمیم سازی و رفع مشکل جلسه مسئولان استانی و شهرستان با محوریت معاون عمرانی استانداری هم به‌زودی برگزار و بحث و گفت‌وگو خواهد شد.

وی از متولیان امر در حوزه راه و شهرسازی خواست تا هر چه سریع‌تر و با نگاه جهادی به این پروژه مانع از وقوع حوادث دلخراش دیگر بشویم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha