• سه‌شنبه / ۷ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۶:۵۷
  • دسته‌بندی: دولت
  • کد خبر: 1402060705010
  • خبرنگار : 71381

گزارش ایسنا از آخرین روز نمایشگاه روایت خدمت، وعده، وفا

گزارش ایسنا از آخرین روز نمایشگاه روایت خدمت، وعده، وفا

در چهارمین و آخرین روز نمایشگاه «روایت خدمت،‌ وعده، وفا» که به مناسبت هفته دولت و به منظور روایت خدمات و دستاوردهای دو ساله دولت مردمی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد، رئیس جمهور و تعداد دیگری از اعضای هیات وزیران از این نمایشگاه بازدید کردند.

به گزارش ایسنا، نمایشگاه روایت خدمت، وعده، وفا که از چهارم شهریور آغاز شد تا هفتم شهریور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران بر پا بود. در این 4 روز بازدید برای عموم آزاد بود تا بدون واسطه با خدمات و دستاوردهای دستگاه‌های اجرایی آشنا شوند.

گزارش ایسنا از آخرین روز نمایشگاه روایت خدمت، وعده، وفا

در آخرین روز از نمایشگاه روایت خدمت، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور از غرفه‌های شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی در این نمایشگاه بازدید کرد.

همچنین در حاشیه بازدید از این نمایشگاه، محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور ضمن تشریح دستاوردهای اقتصادی دولت به همراه حجت الله عبدالملکی دبیر شورای عالی مناطق آزاد از ۸۵۰ بسته اقتصادی به ارزش ۲۱۸ هزار میلیارد تومان برای ارائه به سرمایه‌گذاران در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی رونمایی کردند.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی هم در جمع خبرنگاران از طراحی بسته‌های سرمایه‌گذاری فراوری شده سخن گفت و افزود: همکارانم در شورای عالی مناطق آزاد  بسته‌های سرمایه‌گذاری فراوری شده با فرصت‌های سرمایه‌گذاری متعدد را آماده کردند که امروز در این نمایشگاه از آنها رونمایی شد. برای تک تک ۸۵۰ بسته سرمایه‌گذاری مجوزهای بی‌نام صادر شده است که فقط نیازمند نوشته شدن نام و نام خانوادگی متقاضیان سرمایه‌گذاری است. این یعنی آقا یا خانم سرمایه‌گذار، نگران مراحل اداری پروژه‌های اقتصادی در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نباشید.

گزارش ایسنا از آخرین روز نمایشگاه روایت خدمت، وعده، وفا

از دیگر بازدید کنندگان آخرین روز از نمایشگاه روایت خدمت، اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت و بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی بودند.

گزارش ایسنا از آخرین روز نمایشگاه روایت خدمت، وعده، وفا

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید  نیز پس از بازدید از اولین نمایشگاه روایت خدمت، وعده، وفا در جمع خبرنگاران از عملکرد سازمان اقتصادی کوثر دفاع کرد و دستاوردهای این سازمان طی دو سال گذشته را برابر با یک دهه قبل دانست.

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی افزود: عزم جدیه سازمان اقتصادی کوثر بر این قرار گرفته است که علاوه بر ارتقای دانش و انتقال تکنولوژی و کمک به  ایجاد استقلال اقتصادی در زنجیره طیور و بهبود تولید مواد غذایی و در سایر بخش های  زنجیره تولید بیش از قبل رشد داشته است.

گزارش ایسنا از آخرین روز نمایشگاه روایت خدمت، وعده، وفا

امروز همچنین یون کانگ هیون سفیر کره جنوبی در ایران و رومینا گوادا لوپ گرز راموس سفیر بولیوی در ایران با حضور در چهارمین و آخرین روز از نمایشگاه روایت خدمت از غرفه‌های شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی بازدید کردند و در جریان آخرین دستاوردهای آنها قرار گرفتند.

در چهارمین و آخرین روز از نمایشگاه روایت خدمت، همچنین آیت الله محمود محمدی عراقی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، سردار سرتیپ پاسدار حمیدرضا اشراق معاون هماهنگ کننده فراجا و  محمد عباسی رئیس سازمان امور اجتماعی کشور از غرفه های مختلف این نمایشگاه بازدید کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha