• سه‌شنبه / ۷ شهریور ۱۴۰۲ / ۲۲:۱۶
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402060705153
  • منبع : نمایندگی سمنان

استاندار سمنان عنوان کرد

لزوم برخورد با چاه‌های غیرمجاز

لزوم برخورد با چاه‌های غیرمجاز

ایسنا/سمنان استاندار سمنان با اشاره به لزوم تامین آب پایدار برای روستاییان آرادانی بر ضرورت برخورد با چاه‌های غیرمجاز تاکید کرد.

سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان عصر امروز ۷ شهریور ۱۴۰۲ در ششمین روز از هفته دولت و در جمع مردم روستای داورآباد آرادان در محل مسجد جامع این روستا؛ اظهار کرد: اقدامات در خصوص تامین آب پایدار کشاورزی برای کشاورزان منطقه آرادان و گرمسار طی پیگیری‌های مکرر و جلسات با مرکز انجام شده و همچنان نیز ادامه دارد.

وی افزود: جلوگیری از برداشت بی‌رویه و چاه های غیرمجاز یکی از مواردی است که در بحث مدیریت مصرف آب حائز اهمیت بوده و به صورت جدی در دستور کار قرار دارد.

هاشمی ادامه داد: ما با مشکلات، مباحث، موارد و دغدغه‌های شما مردم گرانقدر روستای داورآباد آرادان به خصوص در حوزه تامین آب کشاورزی آشنا بوده و در راستای رسیدگی به آنها برنامه ریزی خواهیم کرد.

استاندار سمنان تصریح کرد: پیگیری تکمیل لوله گذاری خط انتقال آب حبله رود و تامین آب شُرب پایدار، یکی از اولویت کاری ما در استان در حوزه مسائل و موارد مرتبط با آب است.

این مقام ارشد استانی وعده داد: مباحث و موارد مطرح شده توسط دهیار، شورای اسلامی و اهالی روستا، اولویت بندی شده و بر اساس اولویت طبق زمانبندی مشخص پیگیری، رسیدگی و اجرایی می‌شود.

وی تصریح کرد: ما در تمامی حوزه‌ها و بخش‌های استان مقید به توسعه متوازن بوده و با یک نگاه جامع استانی در راستای خدمتگزاری به مردم و گره‌گشایی از مشکلات آنان گام بر می‌داریم.

هاشمی خاطرنشان کرد: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی شاهدیم که فاصله بین مسئولان و مردم از بین رفته و مردم نیز با مطالبه‌گری هوشمندانه مباحث خود را به مسئولین انتقال داده و دسیسه و توطئه‌های دشمنان را خنثی می کنند.

استاندار سمنان گفت: مباحث مرتبط با کتابخانه عمومی، لوازم ورزشی و زمین چمن‌ مصنوعی، بازنگری طرح‌ هادی، تعویض تیر برق، اصلاح پوشش انهار توسط جهاد کشاورزی و روکش آسفالت روستای داورآباد آرادان مصوب و توسط دستگاه‌های اجرایی متولی امر انجام خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha