• سه‌شنبه / ۷ شهریور ۱۴۰۲ / ۲۲:۳۵
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402060705167
  • خبرنگار : 50616

رحمتی: رکورد ۱۷ بازی نبردن را شکستیم

رحمتی: رکورد ۱۷ بازی نبردن را شکستیم

سرمربی نساجی با اشاره به پیروزی تیمش بعد از ۱۷ بازی ناکامی گفت: این برد و این سه امتیاز را به هواداران نساجی تقدیم می‌کنم؛ هوادارانی که تیمشان در ۱۷ بازی اخیر پیروز نشده بودند و دو بازی هم سهم من بود.

به گزارش ایسنا، سید مهدی رحمتی بعد از پیروزی ۳ بر یک نساجی مقابل صنعت نفت آبادان گفت: این برد و این سه امتیاز را به هواداران نساجی تقدیم می‌کنم؛ هوادارانی که تیمشان در ۱۷ بازی اخیر پیروز نشده بودند و دو بازی هم سهم من بود. هواداران امروز عاشقانه تیم خود را حمایت کردند. این رکورد به ناحق در اختیار تیم نساجی بود. این پیروزی مبارکشان باشد. از بازیکنان تیمم تشکر ویژه می‌کنم. امروز فقط و فقط برای هواداران و خانواده‌های خودمان بازی کردیم.

بیشتر بخوانید

اخراج ویسی روی عملکرد بازیکنان صنعت نفت تاثیر گذاشت

سرمربی نساجی خاطرنشان کرد: یک خواهش ویژه از هواداران نساجی دارم که توقع بیش از حد از این تیم نداشته باشید. این تیم هنوز کار دارد. این تیم نیاز به زمان دارد. هنوز بازیکنان ما کامل نشده‌اند. لطفا تیم ما را حمایت کنند و اجازه دهند این مسیر را با آرامش کنار هم برویم.

او درباره اینکه پیش‌بینی کرده بود تیمش پیروز می‌شود و کلین شیت خواهد کرد گفت: بازیکنان ما تکنیکی و تاکتیک‌پذیر هستند. دوست داشتیم امروز برنده باشیم و از اول بازی با ترکیب هجومی بازی کردیم. ناراحت هستم که نتوانستیم دروازه تیم‌مان را بسته نگه داریم. شاید از دید خیلی ها مساله بی‌اهمیتی باشد اما وقتی تیمی چند بازی کلین شیت می‌کند، ذهنیتی به دست می‌آورد که هر تیمی نمی‌تواند به دروازه آن تیم برسد. این سه، چهار به ما خیلی سخت گذشت. هواداران خیلی از ما ناراضی بودند. در ابتدای بازی صدای هوادار ما فرق می‌کرد. دلیلش را هم ما می‌دانیم. از مسئولان مربوطه می‌خواهم که اجازه دهند کسانی که با عشق تیم را حمایت می‌کنند در ورزشگاه باشند. خیلی‌ها کارهایی می‌کنند که به تیم ما ضرر می‌زنند اما لیدرهای ما خالصانه و مخلصانه و بدون چشم داشت حنجره خود را برای تیم می‌گذارند. شنیدم که می‌گویند نساجی به ما ربطی ندارد. این حرف قشنگ نیست. بی‌احترامی توسط یک مامور دولت به هواداری که به ورزشگاه می‌آید، کار زیبایی نیست.

بازیکن خارجی باید گره‌گشا باشد نه سربار!

رحمتی درباره وضعیت مصدومیت حردانی و جذب بازیکن برای لیگ قهرمانان آسیا گفت: اسماعیل بابایی به زودی به تیم ما اضافه می‌شود. دنبال جذب یک بازیکن خارجی هستیم. اگر بتوانیم تا قبل از تاریخ نقل و انتقالات این کار را می‌کنیم. به نظرم خیلی مهم است بازیکن خارجی گره‌گشا باشد تا اینکه سر بار باشد. در این شرایط ذهن همه را درگیر می‌کند که چرا به بازیکن خارجی میدان نمی‌دهید. امروز امیرسام دلیری با ۱۹ سال سن اولین بازی لیگ برتری خود را انجام داد. فکر می‌کنم او جزو استعدادهای فوتبال کشور است. مرصاد سیفی، حسن امدادی و مهجوری را هم داریم که الان حضور ذهن ندارم. این کار در فوتبال قشنگ است. اگر سال بعد سه بازیکن بومی داشته باشید که در ترکیب اولیه فوتبال را شروع کند، برای شما شیرین‌تر و جذاب‌تر است. وقتی فاصله بازی‌ها کم می‌شود، شرایط ریکاوری سخت می‌شود و فشاری که روی بازیکنان ما بود، سخت می‌شود.

او درباره استفاده از بازیکنان جوان در تیمش گفت: میانگین سنی تیم ما خیلی پایین آمده است. مظاهری و محمدزاده از جمله بازیکنان بالای ۳۰ سال هستند. کاهش میانگین سنی باعث سرحال شدن تیم می‌شود. در پایان صحبت‌هایم خواهش می‌کنم فشار را روی این تیم زیاد نکنید. این تیم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و خودتان به این باور می‌رسید که تیم نیاز به اعتماد به نفس و حمایت دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha