• چهارشنبه / ۸ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۱:۱۴
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1402060805459
  • منبع : شهرداری تهران

مسئول قرارگاه طریق الحسین(ع) خبر داد

برنامه‌ریزی برای استقرار خادمین مردمی و نظافت مسیر نجف تا کربلا

برنامه‌ریزی برای استقرار خادمین مردمی و نظافت مسیر نجف تا کربلا

مسئول قرارگاه طریق الحسین(ع) از برگزاری جلسه هماهنگی و تعیین محل استقرار خادمین مردمی استان‌های کشور در عمودهای طول مسیر طریق الحسین(ع) خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهدی اخ‌الصنایع در جلسه‌ای که نمایندگان شهرداری خیرات؛ نماینده سازمان بازرسی و نمایندگان خادمین مردمی استانهای خراسان شمالی، گرگان و یزد حضور داشتند، گفت: بر اساس توافق با استاندار طوریج و شهرداری خیرات، تعداد دفعات حمل زباله و خودروها افزایش یافته است و با استقرار خادمین مردمی، شاهد کمترین زباله در مسیر خواهیم بود.

شهردار منطقه ۱۰ با اشاره به توزیع کیسه‌های زباله به سرگروه‌های خادمین گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، طبق موقعیت استقرار و نوع فعالیت مواکب، میزان کیسه‌های تحویلی متغیر خواهد بود و از خادمین مردمی می‌خواهیم در صورتی که هر کدام از مواکب میزبان تعداد زائران بیشتری بودند، به کمک دیگر خادمین بروند.

مسئول قرارگاه طریق‌ الحسین(ع) با اشاره به نصب حلقه‌های استقرار کیسه زباله در مواکب مسیر بیان کرد: بخش زیادی از مواکب در طول مسیر دارای حلقه‌های نگهدارنده کیسه زباله هستند و خادمین دغدغه‌ای از بابت حمل سبد و وسیله برای انتقال نخواهند داشت.

بنابر این گزارش، خیل عظیم عاشقان حسینی (ع) که برای حضور در راهپیمایی اربعین از ایران و دیگر کشورها وارد عراق می‌شوند، از مسیر نجف به کربلا عبور خواهند کرد و قرارگاه طریق‌ الحسین (ع) میزبان تمامی زائران حسینی خواهد بود.

برنامه‌ریزی برای استقرار خادمین مردمی و نظافت مسیر نجف تا کربلا

همچنین حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران و رئیس کمیته خدمات شهری ستاد اربعین کشور عصر روز گذشته به همراه شعبانی و نجفی معاونین سیاسی، امنیتی و اجتماعی و همچنین عمرانی استاندار کرمانشاه، فرماندار و شهردار شهرستان قصر شیرین با حضور در گذرگاه مرزی خسروی در استان کرمانشاه از زیرساخت‌های تردد اربعینی در مرز خسروی کرد.

در این بازدید خداوردی دبیر و علی بخشی مسئول کمیته خدمات شهری ستاد اربعین حسینی شهرداری منطقه۲۲ گزارشی از نحوه خدمات رسانی جهادگران منطقه۲۲ به زائران اربعین حسینی در پایانه مرزی خسروی و اقدامات اجرا شده در حوزه‌های فرهنگی، ترافیکی و ... را به رئیس کمیته خدمات شهری ستاد اربعین کشور ارائه دادند.

بر اساس گزارش سایت شهر، در بازدید صورت گرفته که پس از جلسه کمیته خدمات شهری ستاد اربعین در مرز خسروی برگزار شد، وی ضمن ابراز رضایت از تلاش‌های شبانه روزی جهادگران این منطقه و دریافت گزارشاتی از خدمات و اقدامات صورت پذیرفته در این نقطه مرزی و بررسی آخرین وضعیت میدانی مرز خسروی با تعدادی از خادمین منطقه ۲۲ مستقر در پایانه اربعین حسینی(ع) گفتگو و از نزدیک در جریان اقدامات صورت گرفته قرار گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha