• چهارشنبه / ۸ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۲:۴۵
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402060805576
  • منبع : نمایندگی سمنان

افتتاح و بهره برداری از ۶۵ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان سرخه

افتتاح و بهره برداری از ۶۵ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان سرخه

ایسنا/سمنان فرماندار سرخه از افتتاح و بهره برداری از ۶۵ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۲۷۰ میلیارد تومان در شهرستان سرخه خبر داد.

 حجت الله کرمانی، فرماندار شهرستان سرخه ۸ شهریورماه در آیین افتتاح این پروژه ها اظهار کرد: این پروژه های عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۲۷۰ میلیارد تومان در شهرستان سرخه در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

وی از رشد بالغ بر ۳۹۷ درصدی ارزش پروژه های هفته دولت در سرخه خبر داد و افزود: این پروژه ها امروز با حضور استاندار به بهره برداری می رسد.

فرماندار سرخه ادامه داد: فرآیند ۲۷ میلیارد تومان تخصیص اعتبار برای تکمیل خط انتقال آب شرب پایدار به شهرستان سرخه انجام شده و پیشرفت این پروژه تا به امروز به ۹۵ درصد رسیده است.

 وی به طرح جهش مسکن در شهرستان پرداخت و گفت: آماده سازی زمین و تحویل زمین به متقاضیان در خصوص یکهزار واحد مسکونی شهری و روستایی در سطح شهرستان انجام شده است.

کرمانی گفت: شهرستان سرخه با ظرفیت های کشاورزی، صنعت، معدن و نجارت و گردشگری پیشرو در بحث تحقق شعار سال است.

وی ادامه داد: یک‌هزار و ۱۳۸ تُن گندم در سال جاری توسط کشاورزان سرخه تحویل شودکه‌ نسبت‌ به سال گذشته بالغ بر ۵۹ درصد افزایش پیدا کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین نطنزی، امام جمعه موقت سرخه نیز گفت: بالاترین عبادت، خدمتگزاری و خدمت رسانی به مردم است، رقابت در خدمتگزاری برای مردم، یکی از مصادیق رقابت ارزشمند است.

 وی با بیان اینکه ثواب گره گشایی از کار مردم مساوی با یک تا هزار حج و عمره مقبول است افزود: توفیق خدمتگزاری برای‌ مردم‌ همیشه‌ مهیا نیست، در فضای ولایت فقیه و دولت سیزدهم‌ مردمی باید قدردان بوده و برای حل مشکلات مردم کوشش کنیم.

 امام جمعه سرخه اظهار کرد: خوشبختانه دولت جهادی و مردمی سیزدهم در امور ملی، بین المللی و منطقه ای خوش درخشیده است، در استان سمنان نیز با مدیریت توانمند استاندار و همراهی نماینده محترم، موفقیت های ارزنده ای بدست آمده است.

 وی اضافه کرد: در شهرستان سرخه نیز با اقدامات صورت گرفته توسط دولت، تا ۹۵ درصد مشکل آب حل شده و مسائل مرتبط با اراضی مسکونی نیز برطرف شده است.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha