• چهارشنبه / ۸ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۳:۱۱
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1402060805622
  • خبرنگار : 50463

باشگاه شهید قندی نامی تحمیل شده به ورزش یزد/ سرمربی، مدیرعامل شد!

باشگاه شهید قندی نامی تحمیل شده به ورزش یزد/ سرمربی، مدیرعامل شد!

ایسنا/یزد باشگاه ورزشی کارخانجات شهید قندی یزد در چندی فصل گذشته با حواشی و گمانه زنی‌های زیادی برای ادامه تیم‌داری در فوتبال ایران رو برو شده است؛ حال رسانه این باشگاه از ادامه تیم‌داری با معرفی مدیر عامل جدید خبر داده است.

خبر استعفای مدیر عامل تیم فوتبال شهید قندی در هفته گذشته، از سوی رسانه رسمی این باشگاه در حالی که چشم ها انتظار دیدن خبر جذب بازیکنان جدید و شروع تمرینات این تیم برای حضور در فصل جدید لیگ را داشت شوکی به جامعه ورزش یزد وارد کرد.

خبر استعفایی که در پشت پرده آن گمانه زنی هایی مبنی بر انهلال این تیم و فروش امتیاز شهید قندی که روزی روزگاری میزبان تیم های بزرگ ایران از جمله سرخ آبی های پایتخت در ورزشگاه شهید نصیری بود؛ وجود داشت.

«محمد فاضل یوسفی» مدیر عامل پیشین این باشگاه یک روز بعد از انتشار رسمی خبر استعفا خود از این سمت در گفت‌وگو با ایسنا «مدیر عامل قندی استعفا داد» تامین نشدن منابع مالی باشگاه را تنها دلیل استعفا خود عنوان کرد.

هرچند که «زهیر حاجی حسینی» مدیر کل ورزش و جوانان استان نیز در همان روز به خبرنگار ایسنا گفته بود که به دنبال حل مشکلات شهید قندی هستیم، اما فوتبالی ها و فوتبال دوست‌ها با توجه به اتفاقات تلخ و ناگواری که در پی عدم مدیریت و پیگیری های مسئولین استان در چند فصل گذشته برای این تیم رخ داده بود؛ دیگر امیدی به بازگشت این باشگاه به عرصه تیم داری را نداشتند.

اما روز گذشته انتشار خبر انتصاب «حمید رضا آسیبان پور» سرمربی فصل گذشته این تیم به عنوان مدیر عاملی باشگاه قندی به دستور «محمد جواد عسکری» مدیر عامل گروه کارخانجات شهید قندی؛ حکایت از این دارد که مدیران این باشگاه تصمیم به ادامه تیم داری در لیگ دسته دوم فوتبال ایران گرفتند.  

هرچند انتخاب آسیابان پور به عنوان مدیر عاملی این باشگاه از نظر برخی از کارشناسان ورزش یزد درست است و برخی دیگر نیز اشتباه، اما آنچه که هویدا است نام فوتبال شهید قندی به ورزش استان یزد نامی تحمیل شده و ماندگار است.

حمید رضا آسیابان پور مدیر عامل جدید
حمید رضا آسیابان پور مدیر عامل جدید

به گزارش ایسنا، این باشگاه در سال ۱۳۶۹ با نام شهید قندی یزد تأسیس و در رده‌های نوجوانان و جوانان و امید و بزرگسالان فعالیت میکند؛ در زمان مربیگری «احد شیخ لاری» به لیگ برتر خلیج فارس صعود و پس از یک سال حضور در لیگ برتر به تربیت یزد تغییر نام داد و همچنین در سال ۲۰۱۲ امتیاز این تیم به باشگاه فوتبال سنگ آهن بافق منتقل شد.

تیم شهید قندی یزد دوباره با خریدن امتیاز استقلال رامشیر در رقابت‌های لیگ دسته دوم ایران ۹۹–۱۳۹۸ حضور پیدا کرد.

شهید قندی در چند فصل گذشته یک بار به دلیل شائبه تبانی، یک بار به علت دیرآمدن نیروی انتظامی و در فصل گذشته نیز به دلیل سهل انگاری مدیران این باشگاه در جذب «مقداد اکبرخواه» که باشگاه داماش گیلان مدعی شد این بازیکن از نامه فسخ قرارداد جعلی استفاده کرده است، از صعود به لیگ دسته یک بازماند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha