• چهارشنبه / ۸ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۴:۳۵
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402060805713
  • خبرنگار : 50176

نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

هفته دولت هفته خدمتگزاری به مردم است

هفته دولت هفته خدمتگزاری به مردم است

ایسنا/لرستان نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: هفته دولت که هفته خدمتگزاری به مردم است قدردان زحمات مسئولان استان هستیم.

حجت‌الاسلام سید احمد رضا شاهرخی امروز هشتم شهریورماه در مراسم گرامیداشت هفته دولت در حوزه علمیه کمالیه خرم‌آباد، اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر بدون ریا، تظاهر و وسوسه‌های هیجان‌انگیز خدمت کردند و برخواسته از قشر ضعفا بودند که ارتباط با روحانیت، ایشان را در مقام بالایی نگه داشت.

وی با بیان اینکه ۱۷ هزار شهید ترور و بیش از ۲۰۰ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی شده است، بیان کرد: نظام اسلامی جانبازاران بسیاری داشته تا به این نقطه رسیده پس از این نیز پیوند ملت با شهدا موجب خنثی شدن نقشه‌های دشمن خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان اضافه کرد: ملت، با جانفشانی شهدا مستحکم‌تر به راه خود ادامه خواهد داد و طول عمر با برکت انقلاب اسلامی ثابت کرده مناسبت‌های مختلف، موجب همدلی مردم شده است.

شاهرخی با بیان اینکه مدت خدمتگزاری محدود است و باید برای مردم صادقانه تلاش کرد، گفت: در چند دهه گذشته انقلاب اسلامی چهره‌های مختلفی وجود دارد که مردم با شنیدن نام آنان خشنود می‌شوند چراکه زحمات صادقانه‌ای را متحمل شده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه خواسته‌های بسیاری از قوای مقننه، مجریه و قضائیه داریم اما باید به اقدامات انجام شده نیز توجه شود و هفته دولت که هفته خدمتگزاری به مردم است قدردان زحمات مسئولان استان هستیم، تصریح کرد: دولت سیزدهم در آغاز خدمت خود خزانه خالی و بدهکاری بسیار را تحویل گرفت اما همواره برای حرکت دادن قطار سازندگی در حال تلاش است چراکه اقدامات انجام نشده بسیاری وجود دارد.

وی بیان کرد: برنامه‌های سفر دوم رئیس‌جمهور به لرستان باید با جدیت تدوین شود تا بتوان اشتغال را ایجاد و بیکاری را برطرف کرد که در این راستا راه‌اندازی واحدهای تولیدی نیمه تمام و راکد از مطالبات مردم است چراکه موجب امید بین جوانان برای ادامه زندگی می‌شود.

شاهرخی با تاکید بر رسیدگی به محرومان با بیان اینکه باید با اقدام جهادی و تلاش شبانه روزی در ۲ سال باقیمانده از عمر دولت سیزدهم به قله های فرهنگی، دینی و توسعه برسیم چراکه پیشرفت بدون رشد دینی و فرهنگی آثاری ندارد، اظهار کرد: باید مساجد را آباد و به برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و دینی توجه کرد تا کاستی‌ها برطرف شود بنابراین هر فرد شیفته آرمان‌های انقلاب اسلامی، باید در این مسیر خدمت تلاش کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha