• چهارشنبه / ۸ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۵:۳۵
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1402060805783
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان:

بیش از ۳ هزار نفر از جامعه ایثارگری کهگیلویه و بویراحمد تبدیل وضعیت شغلی شدند

بیش از ۳ هزار نفر از جامعه ایثارگری کهگیلویه و بویراحمد تبدیل وضعیت شغلی شدند

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۰۵۰ نفر از جامعه ایثارگری شاغل در دستگاه های اجرایی مختلف استان، تبدیل وضعیت شغلی شده اند.

جهانگیر شاهینی در نشست با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد افزود: این افراد بر اساس قانون بند " د " تبصره ۲۰ سال ۱۴۰۰ و بند " و" قانون سال ۱۴۰۱ تبدیل وضعیت شغلی شده اند.

وی اظهار کرد: افراد تبدیل وضعیت شده شامل یکهزار و ۳۵۹ نفر مرد و یکهزار و ۶۹۱ نفر زن از جامعه ایثارگری استان هستند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد نیز با اشاره به اینکه آرامش و امنیت امروز کشور مدیون رشادت های ایثارگران است، خاطرنشان کرد: رایزنی های زیادی برای تحقق تبدیل وضعیت شغلی این شهروندان شد.

شاهینی تصریح کرد: خدمت به خانواده های شاهد و ایثارگر در دولت سیزدهم از حالت امدادی به خدمات برای بهبود وضعیت زندگی آنان تغییر یافته است.

وی بیان کرد: ساماندهی ۳۴ گلزار شهید باقی مانده در اولویت برنامه های حمایتی از جامعه ایثارگران استان قرار دارد.

«رضا پارسیان نژاد»، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست از توجه ویژه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برای تزریق اعتبار به طرح های حوزه ایثارگری قدردانی کرد و گفت: تبدیل وضعیت شغلی جمع قابل توجهی از اعضای جامعه ایثارگری و پیش بینی اعتبار به طرح مجتمع رفاهی ایثار از ثمرات نگاه ویژه سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد به این حوزه مهم است.

وی اظهارکرد: بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد به ۸۵ هزار نفر از خانواده های شاهد و ایثارگر استان خدمت رسانی می کند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد، در پایان این نشست مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از تلاشهای ویژه رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای تأمین اعتبار به طرح های حوزه ایثارگر و همچنین از آقای قلندر حسن پور معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان بخاطر تلاش ها و پیگیری های زیاد برای تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر دستگاه های اجرایی استان قدر دانی کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha