• چهارشنبه / ۸ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۷:۱۸
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402060805869
  • منبع : نمایندگی سمنان

افتتاح پروژه گازرسانی به ۴ روستای سرخه

افتتاح پروژه گازرسانی به ۴ روستای سرخه

ایسنا/سمنان آیین بهره برداری از پروژه گازرسانی به روستاهای ایج،‌جوین، امامزاده عبدالله و امامزاده زید شهرستان سرخه با حضور سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان، نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس و مدیرعامل گاز استان در روستای امامزاده عبدالله سرخه برگزار شد.

سیدجواد حقیقت حسینی، مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان ۸ شهریور در این آیین اظهار کرد:  آیین گازرسانی به روستاهای ایج، جوین، امامزاده عبدالله و امامزاده زید شهرستان سرخه با اجرای ۲۶ هزار متر شبکه پلی اتیلن و نصب ۳۶۷ مورد انشعاب انجام شد.

وی به سرعت بالای اجرای این پروژه اشاره و اضافه کرد: با تلاش همکاران ما این پروژه طی مدت یک یکسال به مرحله بهره برداری رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان به اعتبارات هزینه شده در این پروژه پرداخت و گفت: مبلغ کل اعتبار سرمایه گذاری این طرح بالغ بر ۱۷۹ میلیارد ریال است.

عباس گلرو، نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: گازرسانی امروز به روستاهای ایج، جوین، امامزاده عبدالله و امامزاده زید شهرستان سرخه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی محقق شده است.

وی با تقدیر از تلاش های استاندار سمنان و مسوولان شرکت گاز تصریح کرد: مسئولین این مملکت به شما مردم بدهکارند.

نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس افزود: خدمت به مردم مناطق روستایی و محروم که ولی نعمت ما هستند، شیرین و ارزشمند است.

استاندار سمنان نیز گفت: اگر امروز به همت خدمتگزاران، مسئولین و فرزندان شما و نماینده فعال مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی شاهد گازرسانی به روستاهای ایج، جوین، امامزاده عبدالله و زید هستیم، از نعمات و برکات نظام جمهوری اسلامی است.
هاشمی اظهار کرد: کار خالصانه برای مردم و مناطق محروم و در مسیر جلب رضایت خداوند، ماندگار خواهد شد، راز ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر و حاج قاسم سلیمانی عاشقی برای خدمت به مردم مناطق محروم است.
وی افزود: امروز بواسطه اقدامات دولت جهادی و انقلابی سیزدهم، منش و گفتار شهید رجایی در سطح جامعه در حال پر رنگ تر شدن است.
هاشمی خاطرنشان کرد: علی رغم وجود کمبود در منابع آبی در سطح استان، با کار جهادی مسئولان استان، از بحران و تنش آبی عبور کردیم.
وی تصریح کرد: امروز شاهد گازرسانی به روستاهای ایج، جوین، امامزاده عبدالله و زید هستیم، پوشش اینترنت نیز در این‌ منطقه انجام شده، لذا در راستای مهاجرت معکوس روستائیان و ارتقاء شاخص های اقتصادی، باید به دنبال تولید ثروت و ایجاد فرصت های شغلی باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha