• چهارشنبه / ۸ شهریور ۱۴۰۲ / ۲۰:۱۲
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402060805947
  • خبرنگار : 50377

استاندار مازندران:

حل مشکلات مردم منوط به ارتقای سطح مدیریتی مبتنی بر مدیریت جهادی است

حل مشکلات مردم منوط به ارتقای سطح مدیریتی مبتنی بر مدیریت جهادی است

ایسنا/مازندران استاندار مازندران، حل مشکلات مردم را منوط به ارتقای سطح مدیریتی مبتنی بر مدیریت جهادی شهیدان رجایی و باهنر دانست و گفت: مدیران مازندران به درستی در احیای فرصت‌های نهفته پای کار آمدند و نمونه بارز آن رشد اقتصادی در ۵۰۰ روستای مازندران است.

سید محمود حسینی پور، امروز در مراسم بزرگداشت شهیدای والا مقام رجایی و باهنر در جمع مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان در محل مسجد امام رضا (ع) بوستان ولایت ساری برگزار شد، اظهار کرد :دنیا با همه تجربیات متعددی که در فنون مدیریتی دارد به سبک مدیریت ارزشی که شهیدان رجایی و باهنر داشتند، روی آورده است.

وی با بیان این که الگوی مدیران انقلاب اسلامی باید همانند شهیدان رجایی و باهنر باشد، افزود: مازندران نیازمند مکتب و منش مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر است. گره‌های کور مدیریتی مازندران با منش مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر باز می‌شود و به طور یقین مردم از بی‌اعتمادی خارج می‌شوند.

نماینده عالی دولت در مازندران به فعالیت جریان غرب‌زده در برخی از نقاط خاص نظام جمهوری اسلامی که فعالیت دولت سیزدهم را تحت شعاع قرار داده است، اشاره کرد و گفت: دولت سیزدهم با اقتدار مقام معظم رهبری، در راستای خط عاشورا و اربعین حسینی که شهیدان رجایی و باهنر و سردار سلیمانی آن را طی کرده‌اند، در حال ارائه خدمت به مردم است.

این مسئول افزود: جریان خبیث رسانه‌ای عبری و غربی علیه منش مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر و خط عاشورای حسینی با همکاری افراد معاند داخلی و خارجی همواره برنامه‌ریزی و کار می‌کند اما ما در مقابل فشارهای دشمنان کوتاه نخواهیم آمد.

حسینی پور یادآور شد: در حال حاضر بدنه کارشناسی دستگاه‌های اجرایی مازندران به خدمت صادقانه به مردم رهنمود شده است و رشد اقتصادی مازندران نیز در این ۲ سال به بیش از چهار درصد رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه طبق برنامه، رشد اقتصادی مازندران تا پایان سال جاری باید به ۸ درصد برسد، خاطرنشان کرد: امروز ریل‌گذاری توسعه اقتصادی متعددی در بخش‌های مختلف دریایی، گردشگری، صنعت و کشاورزی مازندران به وجود آمده است.

استاندار مازندران، حل مشکلات مردم را منوط به ارتقای سطح مدیریتی مبتنی بر مدیریت جهادی شهیدان رجایی و باهنر دانست و اظهار کرد: مدیران مازندران به درستی در احیای فرصت های نهفته پای کار آمدند و نمونه بارز آن رشد اقتصادی در ۵۰۰ روستای مازندران است.

وی مدیریت در نظام جمهوری اسلامی را حق الناس توصیف کرد و یادآور شد: مبارزه با فساد اداری و اقتصادی شعار دولت مردمی سیزدهم است و همه مسئولان این دولت همانند شهیدان رجایی و باهنر کار می‌کنند.

محمدعلی نوبخت، فرماندار شهرستان ساری نیزبا بیان اینکه امیدواریم همه مدیران با تاسی از منش شهیدان رجایی و باهنر بتوانیم در راستای خدمت رسانی بی‌منت به مردم نقش‌آفرین باشیم، خاطرنشان کرد: باید پیرو بی‌چون و چرای ولایت فقیه و با خدمت‌رسانی خالصانه به مردم، امانتدار واقعی انقلاب و شهدا باشیم.

وی افزود: مازندران در دولت سیزدهم به کارگاه سازندگی تبدیل شده و با شعار دولت مردمی، به افتتاح پروژه‌های بزرگ و کوچک پرداخته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha