• چهارشنبه / ۸ شهریور ۱۴۰۲ / ۲۳:۳۸
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1402060806002
  • خبرنگار : 71469

/روایت روز ورزشی/

طارمی جایگزین سردار،‌ پرسپولیس به جای استقلال

طارمی جایگزین سردار،‌ پرسپولیس به جای استقلال

ورزش ایران و جهان امروز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده آنها در این گزارش آمده است.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال استقلال برای جذب هافبک آرژانتینی‌اش مدنظر جواد نکونام، نام امید حامدی‌فر را از فهرست بازیکنان خود خارج کرد.  باشگاه استقلال قرارداد امید حامدی‌فر، هافبک خود را فسخ کرد تا جا برای گوستاوو بلانکو، هافبک آرژانتینی مدنظر جواد نکونام باز شود و آبی‌ها بتوانند با او قراردادی ۲ ساله امضا کنند. البته این قرارداد منوط به موفقیت این هافبک در تست‌های پزشکی است و اگر او بتواند در تست‌های پزشکی ایفمارک سربلند بیرون بیاید، باشگاه استقلال قراردادی ۲ ساله امضا کند.

نتایج هفته چهارم لیگ برتر فوتبال

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال با انجام سه دیدار به پایان رسید. در آخرین روز از هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، امروز (چهارشنبه) سه دیدار برگزار شد. در مهم‌ترین دیدار امشب، پرسپولیس در اهواز مهمان فولاد بود.

میلان - طارمی در خط پایان

جانلوکا دی مارتزیو، یکی از معتبرترین خبرنگاران ایتالیایی لحظاتی پیش اعلام کرد میلان در آستانه عقد قرارداد با مهدی طارمی است. به نقل از دی مارتزیو، این مهاجم ایرانی به زودی در اختیار استفانو پیولی قرار خواهد گرفت و پورتو اکنون پیشنهاد میلان را پذیرفته است. پس از سرعت گرفتن مذاکرات بین طرفین در روز سه‌شنبه ۲۹ مرداد، میلان اکنون آماده بستن قرارداد مهدی طارمی است.

باخت بسکتبال ایران مقابل اسپانیا

تیم ملی بسکتبال ایران در سومین بازی خود از جام جهانی ۲۰۲۳، از دقایقی قبل به مصاف اسپانیا رفت و برابر قهرمان جهان با اختلاف ۲۰ امتیاز شکست خورد.  تیم ملی بسکتبال ایران در سومین بازی خود از مرحله نخست جام جهانی ۲۰۲۳، ظهر امروز (چهارشنبه) ۸ شهریور ۱۴۰۲ به مساف تیم ملی اسپانیا رفت و در این دیدار با نتیجه ۸۵ بر ۶۵ برابر این تیم اروپایی شکست خورد.

کامران قاسم‌پور به وزن ۹۷ کیلوگرم رفت

آخرین اردوی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان برگزار می‌شود. هفتمین و آخرین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان برای حضور در رقابت‌های جهانی صربستان، روزهای ۱۰ لغایت ۲۱ شهریور در کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود. در این میان کامران قاسمپور دارنده ۲ مدال طلای جهان در وزن ۹۲ کیلوگرم که به علت آسیب‌دیدگی حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان را از دست داد به عنوان کشتی‌گیر وزن ۹۷ کیلوگرم به اردوی تیم ملی دعوت شده است. به این ترتیب با وجود فاصله ۱۰ روزه میان رقابت‌های جهانی کشتی و بازی‌های آسیایی هانگژو، وی به احتمال زیاد گزینه حضور در بازی‌های آسیایی خواهد بود.

واکنش میلاد عبادی‌پور به خط خوردنش از تیم ملی

دریافت کننده قدرتی تیم ملی در مورد دعوت نشدنش به تیم ملی گفت: سرمربی تیم ملی اینگونه صلاح دیده است و من هم احترام می‌گذارم.  مسابقات والیبال نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو از ۲۸ شهریور تا ۴ مهرماه برگزار می‌شود. در این راستا بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران ۱۷ بازیکن را به اردوی آماده‌سازی این تیم برای بازی‌های آسیایی و رقابت‌های انتخابی المپیک در برزیل دعوت کرد.

واکنش عنایتی به اظهارات نکونام

سرمربی تیم ملی امید با اشاره به اینکه تیمش در بازی‌های آسیایی هانگژو کار سختی دارد، گفت: زمان طلایی را از دست داده‌ایم.  رضا عنایتی در نشست خبری فدراسیون‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو که در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد، اظهار کرد: بازی‌های هانگژو حساسیتی را در جامعه فوتبال ایجاد کرده و قبل از آن هم به ازبکستان می‌رویم و مسابقات مهمی داریم. او افزود: زمان طلایی را از دست دادیم و از بدو ورود تیم را جمع کردیم و زمانی که تیم‌ها به استراحت می‌روند جمع‌کردن یک تیم با لیست ۵۰ نفره کار سختی است و نمی‌توانستم تغییرات زیادی ایجاد کنم.

آخرین وضعیت احسان حدادی، تفتیان، فصیحی و...

سرپرست فدراسیون دوومیدانی آخرین وضعیت هشت ورزشکار اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی هانگژو را اعلام کرد. افشین داوری در نشست خبری فدراسیون‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو که در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد، اظهار کرد: به صورت جدی از اردیبهشت ماه سال جاری شاهد انسجام اردوها به منظور حضور در بازی‌های آسیایی بودیم و بلافاصله برنامه‌ریزی کردیم تا تمامی ورزشکاران را تحت پوشش قرار دهیم. وی ادامه داد: در مسابقات قهرمانی آسیا حضور پیدا کردیم و با ارزیابی‌های صورت گرفته ورزشکارانی که اعزام آن‌ها قطعی شده و هم‌چنین ورزشکارانی که اعزام آن‌ها محتمل بود زیر نظر گرفتیم و حتی مسابقات قهرمانی آسیا را نیز به عنوان یک آزمون قرار دادیم.  

قرارداد وویوویچ با ایران تا آخر قهرمانی آسیاست

سرپرست تیم ملی هندبال ایران می‌گوید قرارداد وسلین وویوویچ با فدراسیون هندبال از قرارداد او با باشگاه سپاهان جداست و وسلین تا آخر مسابقات قهرمانی آسیا با فدراسیون ایران قرارداد دارد. روح‌الله اکرمی‌نیا در گفت و گو با ایسنا، در مورد همکاری فدراسیون با وسلین وویوویچ سرمربی تیم ملی بعد از جدا شدن این مربی از تیم سپاهان اظهار کرد: قرارداد وسلین با فدراسیون هندبال از قراردادش با باشگاه سپاهان مجزا است. او تا پایان مسابقات جام ملت‌های آسیا با فدراسیون هندبال قرارداد دارد.  

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۶-۰۹ ۰۲:۲۰

میلان با رفت زلاتان دیگہ لطفی ندارہ،در ایران پیگیری نمیشہ،طارمی طرفداری ندارہ و محبوب نیست۔

avatar
۱۴۰۲-۰۶-۰۹ ۱۳:۳۱

زلاتان رئال بازی میکرد عالیجناب، طارمی هم به اندازه خودش هوادار داره،،تو پورتو محبوب شد، تو پرسپولیس محبوب شد، تو میلان هم محبوب میشه، تا کور شود هر آنکه نتواند دید

avatar
۱۴۰۲-۰۶-۰۹ ۰۹:۵۳

چرا توی تیتر نوشتین پرسپولیس به جای استقلال؟

avatar
۱۴۰۲-۰۶-۰۹ ۱۰:۰۶

چرا سردار رو به استقلال ربط میدید 😐😐 کلن یه بار برای سفر به ایران رفت تو تمرین استقلال 😑 اقای بهرامی طارمی تو ایران اطفاقا کلی طرفدار داره زلاتانم سال ۲۰۱۹ تموم شد