• پنجشنبه / ۹ شهریور ۱۴۰۲ / ۰۹:۳۵
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1402060906094
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

استاندار هرمزگان:

آبرسانی به قشم مهمترین اولویت دولت در این شهرستان است

آبرسانی به قشم مهمترین اولویت دولت در این شهرستان است

ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان گفت: مهم‌ترین مسئله ما در جزیره قشم بحث آبرسانی است بر همین مبنا هم بیشترین سرمایه گذاری در این حوزه است و با راه‌اندازی باسعیدو بخش مهمی از آب تامین می‌شود.

مهدی دوستی صبح امروز (نهم شهریورماه) در خصوص افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های شهرستان قشم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز توفیقی بود در خدمت مردم شریف شهرستان قشم بودیم و پروژه‌های خوبی که در همین دولت شروع شده بود را افتتاح کردیم و بخشی نیز امروز کلنگ زنی شد.

وی افزود: مهم‌ترین مسئله ما در جزیره قشم بحث آبرسانی است بر همین مبنا هم بیشترین سرمایه گذاری در این حوزه است و با راه‌اندازی باسعیدو بخش مهمی از آب تامین می‌شود.

استاندار هرمزگان گفت: بخشی از مشکل در حوزه تامین و تولید آب و بخشی در خصوص شبکه انتقال، مخزن و زیرساخت‌های لازم است که برای این موارد هم گام‌هایی برداشته شده و امیدواریم در ماه‌ آینده بخشی از فشار کم آبی غرب جزیره قشم کاهش یابد.

وی با اشاره به کلنگ زنی یک پروژه آبرسانی در قشم تصریح کرد: مجموعا پروژه‌های آبی قشم 400 میلیارد تومان اعتبار دارند که یا به بهره برداری رسیدند و یا کلنگ زنی شدند.

دوستی ادامه داد: امروز چند پروژه شهری از جمله پارک ساحلی و سایت ورزشی فرهنگی افتتاح شد همچنین امروز رادیو قشم که می‌تواند پایه مهمی برای جذب سرمایه گذاری و معرفی ظرفیت‌های این جزیره باشد آغاز به کار کرد.

وی با اشاره به افتتاح محور گیاهدان به رمکان گفت: در حوزه اسکله هم امروز اصلاحات اسکله رمچاه انجام شد و در فازهای بعدی هم به دنبال لایروبی اسکله برای پهلوگیری شناورهای بزرگتر هستیم.

به گزارش ایسنا، در سفر نیم روزه استاندار هرمزگان به شهرستان قشم افزون بر هزار و 760 میلیارد ریال طرح در حوزه شهرستانی و منطقه آزاد قشم بهره‌برداری و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha