• پنجشنبه / ۹ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۰:۱۴
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402060906130
  • خبرنگار : 50046

ماینرهای قاچاق در اسفراین خاموش شد 

ماینرهای قاچاق در اسفراین خاموش شد 

ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی اسفراین از کشف ۱۸ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق از یک کارخانه در شهرک صنعتی اسفراین خبر داد. 

به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، سرهنگ محمد روهنا اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه در یکی از کارخانه های شهرک صنعتی در سطح شهرستان، اقدام به نصب و راه اندازی دستگاه های ماینر قاچاق کرده اند بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با حضور کارکنان اداره برق، طی هماهنگی قضائی در بازرسی از محل، ۱۸ دستگاه ماینر قاچاق استخراج ارز دیجیتال که در سقف یکی از اتاق های کارخانه جاساز شده بود کشف و ضبط کردند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه در این رابطه یک نفر پس از تشکیل پرونده به همراه ماینرهای قاچاق به تعزیرات حکومتی معرفی شد،تصریح کرد: برابر نظر کارشناسان ارزش ماینرهای کشف شده بیش از ۲۵ میلیارد ریال برآورد شده است.
سارق حرفه ای اسفراین دستگیر شد 

فرمانده انتظامی خراسان شمالی نیز در ادامه از دستگیری سارق سابقه دار با کشف ۲۷ فقره سرقت کابل های مخابراتی شهرستان اسفراین خبر داد.

 سردار سعید مطهری زاده گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد سیم و کابل های مخابرات و قطعی تلفن و اینترنت در سطح شهرستان اسفراین موضوع شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس تجسس کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام اقدامات پلیسی و تحقیقات میدانی و بازبینی دوربین های مداربسته موفق به شناسایی سارق سابقه دار در سطح شهرستان شدند، افزود: ماموران با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را در محل مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند .
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهم مقادیر زیادی سیم و کابل های مخابراتی سوخته کشف کردند، خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات تکمیلی پس از مواجه شدن با دلایل و مستندات و شکایت شکات به ۲۷ فقره سرقت سیم و کابل های مخابراتی اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد،خاطرنشان کرد: پلیس در برخورد با سارقان و مخلان نظم و امنیت از هیچ کوششی دریغ نمی کند و از شهروندان  تقاضا داریم در صورت مواجهه با هرگونه اقدام خلاف قانون از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ پلیس را مطلع سازند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha