• پنجشنبه / ۹ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۲:۳۳
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402060906241
  • منبع : نمایندگی سمنان

با مشارکت شهرک های صنعتی و برق منطقه ای سمنان صورت گرفت

افتتاح پست ۶۳ کیلوولت شهرک صنعتی دامغان با حضور وزیر کشور

افتتاح پست ۶۳ کیلوولت شهرک صنعتی دامغان با حضور وزیر کشور

ایسنا/سمنان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان از افتتاح پست برق ۶۳ کیلوولت شهرک صنعتی دامغان با حضور احمد وحیدی وزیر کشور خبر داد.

محمدرضا باقری ۹ شهریور در حاشیه افتتاح این پروژه اظهار کرد: پست برق ۶۳.۲۰ کیلوولت شهرک صنعتی دامغان که با مشارکت شرکت شهرک‌های صنعتی‌ و شرکت برق منطقه‌ای سمنان اجرا و آماده افتتاح شده با هدف تامین برق این شهرک راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: این پروژه دارای مشخصات فنی و ویژگی‌هایی از جمله دارای ۲ فیدر خط، ۲ فیدر ترانس و ۲ دستگاه ترانس ۴۰ مگا ولت آمپر و ۲ دستگاه ترانس کمکی ۲۵۰ کاواو، ۱۲ فیدر خروجی و ۲ دستگاه فیدر خازن است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان از مساعدت ۱۰ میلیارد ریالی شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان به شرکت برق منطقه‌ای سمنان در راستای تامین زیرساخت صنایع مستقر در شهرک صنعتی دامغان خبر داد و گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی ۱۰ هزار مترمربع اراضی و همچنین زمین‌های بخشی از مسیر دکل‌های برق را به صورت رایگان در اختیار برق منطقه‌ای سمنان قرار داد.

باقری اضافه کرد: در راستای توسعه صنعتی و ایجاد اشتغال در شهرک صنعتی دامغان این شرکت انشعابات رایگان  به شرکت برق منطقه‌ای واگذار کرد.

وی افزود: احداث ۱۰۰ درصدی ورودی  و آسفالت و جدول گذاری مسیر با اعتبار چهار میلیارد ریال در سال ۱۴۰۰ از دیگر سرمایه‌گذاری‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با هدف تکمیل پست برق ۶۳.۲۰ کیلو ولت شهرک صنعتی دامغان است.

وی با بیان اینکه شهرک صنعتی دامغان دارای ۵۶۳ هکتار مساحت است که ۲۱۹ هکتار آن زمین صنعتی و ۳۹۵ هکتار آن دارای سند تفکیکی است اظهار کرد: این شهرک صنعتی از امکانات زیربنایی آب، برق، گاز، تلفن، فیبرنوری و تصفیه خانه فاضلاب برخوردار است و  ۲۲۸ قرارداد حق انتفاع و بهره برداری با سرمایه گذاران به مساحت ۱۲۸ هکتار در آن منعقد شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان خاطرنشان کرد: ۷۵واحد تولیدی به بهره برداری رسیده در این شهرک صنعتی نیز با سرمایه‌گذاری ۱۰۷۸۲ میلیارد ریال برای ۱۴۱۳ نفر فرصت شغلی فراهم کرده‌اند.

وی از افتتاح ۱۸ پروژه عمرانی با اعتبار بیش از یک هزار میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در هفته دولت امسال خبر داد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان افزود: تجهیز تصفیه خانه فاضلاب و ایستگاه پمپاژ شهرک صنعتی سمنان، سر درب در شهرک صنعتی سمنان، جدول و عملیات خاکی در منطقه ویژه اقتصادی سمنان، لوله گذاری (قطعه اول) طرح انتقال پساب و ساختمان آتش نشانی از جمله پروژه‌های آماده بهره‌برداری در هفته دولت امسال بودند.

باقری یادآوری کرد: در مجموع ۱۸ پروژه شامل ۹ پروژه عمرانی در قالب عملیات خاکی، زیرسازی، آسفالت و ابنیه؛ ۲ پروژه شبکه توزیع و تامین آب؛ ۳ پروژه شبکه برق و روشنایی؛ ۲ پروژه شبکه گاز؛ یک پروژه ایمنی، بهداشت و HSEE و یک پروژه فیبرنوری و مخابراتی در این هفته افتتاح شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha