• جمعه / ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ / ۰۸:۴۶
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402061006549
  • خبرنگار : 50225

یک کشته و ۱۶ مصدوم در شش حادثه ترافیکی خوزستان

یک کشته و ۱۶ مصدوم در شش حادثه ترافیکی خوزستان

ایسنا/خوزستان سخنگوی اورژانس خوزستان و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از کشته شدن یک نفر و مصدوم شدن ۱۶ نفر در شش حادثه ترافیکی خوزستان خبر داد.

عارف شرهانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد:  در پی واژگونی یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ که ساعت ۸:۲۳ پنجشنبه (۹ شهریورماه) در محور رامهرمز - بهبهان رخ داد، چهار نفر مصدوم شدند. مصدومان این حادثه که سه زن ۳۴، ۴۰، ۴۵ و یک مرد ۳۷ ساله بودند توسط دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان مادر رامهرمز انتقال یافتند.

وی افزود: در پی واژگونی یک دستگاه خودروی پراید نیز که ساعت ۱۴:۱۵ پنجشنبه در محور امیدیه - ماهشهر رخ داد، چهار نفر مصدوم شدند. مصدومان این حادثه که دو زن ۲۶ و ۵۰ ساله، یک پسر بچه ۹ ساله و یک پسر ۱۷ ساله بودند توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان معرفی ماهشهر انتقال یافتند.

شرهانی بیان کرد: همچنین در حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی پژو پارس که ساعت ۱۴:۲۰ روز گذشته در سه راهی غیزانیه به سمت هفتکل رخ داد، دو مرد ۴۸ ساله و یک زن ۴۶ ساله مصدوم شدند که توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافتند.

سخنگوی اورژانس خوزستان و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت:  در حادثه برخورد یک دستگاه خودروی سمند و یک ساینا که ساعت ۱۶:۵۸روز گذشته در محور شادگان - بندر امام رخ داد، یک زن ۳۵ ساله مصدوم شد که توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان راه زینب سربندر انتقال یافت.

وی عنوان کرد:  در حادثه برخورد دو خودروی سنگین با عابر پیاده که ساعت ۱۹:۰۱ شب گذشته در اهواز روبه‌روی ورزشگاه صنایع فولاد رخ داد، یک مرد ۴۰ ساله کشته شد.

شرهانی ادامه داد:  در حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی سمند نیز که ساعت ۲۱:۳۱  شب گذشته در سه راهی ماهشهر - امیدیه - رامشیر  رخ داد، پنج مرد ۲۱، ۲۵، ۲۳ و ۳۳ ساله مصدوم شدند که توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان معرفی ماهشهر انتقال یافتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha