• جمعه / ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۴:۲۵
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402061006715
  • خبرنگار : 50377

نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد

خدمات دولت به طور واقعی در جامعه تبیین شود

خدمات دولت به طور واقعی در جامعه تبیین شود

ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه حسب فرمایشات رهبری، مشکلات معیشتی مردم مانند غباری است که مانع از دیدن خدمات دولت می شود، گفت: لذا انتظار می رود رسانه ها انصاف را رعایت کنند و واقعیت ها را تبیین نمایند.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ۱۰ شهریور ماه در خطبه های نماز جمعه ساری خود و نمازگزاران را به تقوای الهی دعوت کرد و ضمن قدردانی از کسانی که در مراسم اربعین حسینی شرکت کردند، اظهار کرد: افرادی که در این اجتماع پر شور معنوی حضور نیافتند هم در ثواب عزای حسینی شریک هستند.

امام جمعه ساری ضمن تبریک به مناسبت روز پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، بیان کرد: انتظار داریم طرح ساماندهی کارکنان دولت از سوی شورای نگهبان با نگاه مثبت به جامعه دیده شود.

خدمات دولت به طور واقعی در جامعه تبیین شود

نماینده ولی فقیه در مازندران به سخنرانی مقام معظم رهبری پیرامون هفته دولت اشاره کرد و گفت: طبق بیانات رهبری، ۶ نقطه برجسته دولت سیزدهم شامل رشد شاخص‌های کلان اقتصادی، انجام کارهای زیربنایی، حضور در بین مردم و مواجهه مستقیم با مشکلات شان، ساده زیستی و کاهش تشریفات در سلوک شخصی و حکومتی دولت، روحیه جهادی و تحرک قابل توجهی در سیاست خارجی است.

خدمات دولت به طور واقعی در جامعه تبیین شود

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه پروژه فاز یازدهم پارس جنوبی بعد از ۲۰ سال وقفه افتتاح شد که بازه زمانی این پروژه ۶ سال بود، خاطرنشان کرد: اما دولت سیزدهم در طی ۲ سال با صرفه جویی ارزی بالا توانست این پروژه سنگین را مورد بهره برداری قرار دهد.

خدمات دولت به طور واقعی در جامعه تبیین شود

محمدی لائینی با اشاره به اینکه این پروژه در سال ۵ میلیارد دلار درآمد ارزی دارد که شرکت توتال طی سالهای اخیر نتوانست اقدامی در این پروژه انجام دهد، گفت: عضویت در ۲ سازمان بین المللی مهم شانگهای و بریکس از جمله اقدامات مهم دولت سیزدهم است.

خدمات دولت به طور واقعی در جامعه تبیین شود

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha