• شنبه / ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۰:۱۳
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402061107011
  • خبرنگار : 50624

گالری نقش قلم، میزبان نمایشگاه نقاشی‌

گالری نقش قلم، میزبان نمایشگاه نقاشی‌

ایسنا/اصفهان گذر فرهنگی چهارباغ عباسی و گالری نقش‌خانه‌اش میزبان تعداد ۵۰ اثر از مهسا الوندی است که با استفاده از تکنیک‌های رنگ و روغن، مداد رنگ، آبرنگ، قهوه و عسل خلق شده‌اند.

مهسا الوندی، هنرمند و برگزارکننده این نمایشگاه، به ایسنا گفت: نمایشگاهی که در گالری نقش قلم برپاشده، اولین نمایشگاه انفرادی من است و در آن حدود ۵۰ نقاشی ارائه‌ شده که همگی آن‌ها را در مدت ۸ سال سابقه فعالیت هنریِ خود ترسیم کرده‌ام.

او با اشاره به اینکه به علت تعدد موضوعات حاضر در نمایشگاه، عنوان خاصی برای این نمایشگاه انتخاب نکرده‌ است، اظهار کرد: مادربزرگ، اسب‌های آزاد، گلدان فرانسوی، گل‌های رز قرمز، برخی از موضوعات آثار نمایش داده شده در نمایشگاه هستند.

این هنرمند جوان که پیش از این نیز در مسابقات نقاشی ایران و چین مقام چهارم را کسب کرده است، در خصوص تکنیک آثار ارائه شده در نمایشگاه خود بیان کرد: نقاشی‌های ارائه‌شده با استفاده از تکنیک‌های آبرنگ، قهوه و عسل، رنگ‌وروغن و مداد رنگ خلق‌شده و در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

الوندی اضافه کرد: ابعاد نقاشی‌های ارائه‌شده در این نمایشگاه، متنوع و به‌صورت مربع و مستطیل هستند، به‌طوری‌که کوچک‌ترین آثار با عرض ۲۸ سانتی‌متر و طول ۳۸ سانتی‌متر و بزرگ‌ترین آن‌ها با عرض ۸۰ سانتی‌متر و طول ۱۰۰ سانتی‌متر ترسیم‌ شده‌اند.

او با معرفی اساتیدی که سبک‌های مختلف نقاشی را نزد آنان آموخته استف اضافه کرد که آبرنگ را نزد استاد مهذب‌نیا و استاد اصلانی و تکنیک رنگ و روغن را نزد استاد هادی‌پور فرا گرفته است.

این بانوی هنرمند ادامه داد: زمینۀ مورد استفاده برای نقاشی‌های ارائه‌ شده در این نمایشگاه به این صورت است که آثار رنگ و روغن بر روی بوم کار شده‌اند و در مورد نقاشی‌های خلق شده با استفاده از تکنیک‌های آبرنگ و قهوه‌ و عسل نیز از مقوای با کیفیت و در خصوص آثار مدادرنگ نیز از مقوای جیر استفاده شده است.

به گزارش ایسنا، علاقه‌مندان به بازدید از نمایشگاه آثار هنری مهسا الوندی، می‌توانند تا ۱۴ شهریورماه هر روز از ساعت ۱۷ تا ۲۰ بعدازظهر به گالری نقش قلم، واقع در اصفهان، گذر فرهنگی چهارباغ عباسی، طبقه زیرین سرای قزلباش، مراجعه کنند.

گالری نقش قلم، میزبان نمایشگاه نقاشی‌

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha